Gjest nifds Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Når dere tar tungekyss, blir dere våte rundt munnen, slik at dere må tørke dere litt? eller kysser jeg med mye spytt da? Tengte på det da jeg kyssa kjæresten i går..så lurte på om jeg/han gjør feil? Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Når dere tar tungekyss, blir dere våte rundt munnen, slik at dere må tørke dere litt? eller kysser jeg med mye spytt da? Tengte på det da jeg kyssa kjæresten i går..så lurte på om jeg/han gjør feil? Men herregud da mann. Hvorfor bryr du deg så kraftig? Haha Du trenger ikke å overanalysere hvordan man tungekysser vel, kommer jo naturlig etterhvert ^^ Og ja, man blir våt rundt munnen, men man tørker da ikke bort spyttet, man suger jo selvfølgelig i seg litt spytt hvis det begynner å renne og sånt da. Men ... Ja. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kommer jo an på det da, hvor hardt man kysser! Av og til kommer det mye, fordi man kysser mer og heftigere Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skal vi sammenligne hvor mye spytt som kommer når forskjellige folk kysser. geez. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jepp. La oss samle alt i en kopp med mililitermål (centiliter om nødvendig) Og så setter vi oss i en stor lykkelig ring og sammenligner alle sammen. Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Aces: Skjønner ikke hvorfor han ikke skal få lure på det, uten at du prøver å være såå morsomme med sarkasme. Er kanskje noe man lurer på når man er 14-15? Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hmm, med kjæresten min nå kommer det ikke stort med spytt rundt/utenfor leppene, hun har ikke så store lepper, men flere jeg har kysset før som har hatt litt større lepper har det blitt litt mer grisete ja. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Care på om det blir grisete da Så lenge man koser seg Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, brydde meg ikke stort egentlig, tenkte bare jeg skulle nevne det... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Care på om det blir grisete da Så lenge man koser seg Nja, jeg så for meg lange rader med drool som renner ned kjakene etter noen minutts intensiv trynsleiking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg