Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unngå den "nye" greier med ex-en

Anbefalte innlegg

Hello folkens!!

i det siste uken så har jeg treffet ex-en min en par ganger og overnattet en par dager hos henne. tingen er at jeg vil ikke starte på nytt en forhold med henne. jeg vil helst unngå det, men jeg føler at hun vil det.

problemen er at jeg vil unngå å snakke med henne om dette, siden det var jeg som sluttet det vi hadde før.

og nå tenkte jeg å stoppe gradvis kontakten med henne siden vi bor i forskjelig sted men jeg vet ikke hvordan hun skal takle dette. hvis derre vet andre måter til å unngå den "nye greier" med ex-en så....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var du som gjorde det slutt sier du? Da skal du ikke se bort ifra at hun fortsatt har følelser for deg. Og når du fortsetter å overnatte hos henne får hun selvfølgelig falske forhåpninger. Snakk med henne! Nå bruker du henne bare, og det er ikke rettferdig ovefor henne i det hele tatt. Kjenner at jeg blir litt sint på sånne som deg, snike deg unna uten å si noe. Fysj!

Lenke til kommentar
jeg er enig med dere. vet at det er best å snakke med henne. men hun kommer til å bli skuffet igjen og det vil jeg ikke gjøre. kansje skal jeg hold med dette her litt lenger for hennes skyld

Eller kanskje ikke? Kanskje du bare må ta mot til deg og være ærlig, før du sårer henne enda mer!

Lenke til kommentar

"Hun kommer til å bli skuffet igjen"...

Du vil holde på litt lenger for hennes skyld? En gang slutter det jo, og da blir hun, ja gjett hva, skuffet. Enda mer skuffet kanskje?

Hvis du virkelig vil la være å bli sammen med henne igjen, burde du nok kutte ut det du driver med nå. Tenk om dere ble sammen igjen. Når du slår opp på nytt vil hun bli lei seg.

Du kan avslutte i kveld eller om to uker. Uansett hva du gjør, så blir hun såret. Gjør det da heller så fort som mulig, så det ikke blir vanskeligere for deg eller jenta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...