Kapli Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei, Jeg har akkurat kjøpt en ny Philips 42" som bare har HDMI utgang, derfor kjøpte jeg en HDMI til DVI kabel for å koble til PC, men fant ut at PC-en min ikke har DVI inngang. Det er en veldig gammel PC, så det var kanskje ikke så rart (ca. 6-7år). Jeg tenkte da at det hadde kanskje lønt seg best å kjøpe ett billig skjermkort med DVI inngang så jeg kan koble den til PC-en og bruke flat skjermen som PC skjerm. Siden PC-en er så veldig gammel ville jeg tro det er trygt å si at skjermkort grensesnittet er AGP? Har sett litt rundt på nettbutikkene og funnet fram til at denne: http://www.meeter.no/PartDetail.aspx?q=p:1...6132;r:hardware Er det et greit og billig AGP skjermkort med DVI inngang? Thanks in advance. - Kapli Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Siden PC-en er så gammel så trenger du jo ikke mer ytelse enn det, så det ser ut som et godt valg. Men på den tiden så var ati radeon raskere. https://prisguiden.no/product.php?productId=19610 Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 335 for ATI kortet på stretto og 321 for Nvidia kortet på meeter (regner med frakt på begge) Går helst for det billigeste, er det nok ytelsesforskjell til at jeg bør velge ATI kortet? ;P Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vil du ikke handle fra amentio? Jeg hadde nok gått for nvidia p.g.a personlige preferanser, men tror ati er hakket vasser, det støtter DX9.0, noe jeg ikke er sikker på om nvidia gjør Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Frakten på amentio var jo mye dyrere en de andre så amentio ble totalt dyrere. Tror jeg går får Nvidia kortet, av personlige preferanser her også, sjekket og det støtter helt klart DX9. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå