Da_Assassin Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hei, jeg fikk kortet igår, og det fungerer strålende... men jeg har et problem, lyden skurrer forferdelig med SoundBlaster !Live kortet mitt, selv etter oppdatert drivere osv. jeg tenkte ****, så jeg prøvde det innebakte llydkretsen på hovedkortet, og det fungerte bedre, men det "poppa" rare lyder og det var ikke pent å høre på. Jeg skjønner ikke hva som kan være galt, men dette er isåfall mine specs. MSI 845PE Max2 FISR P4 2.53Ghz 1x 512MB DDR Twinmos 1x MSI Gf4Ti4200 128MB 1x Sound Blaster Live 1x Adaptec SCSI adapter PCI m/ 1 cd-brenner, 1 cdrom og 2 harddisker 2x 3com 10/100Mb Nic's (ikke spør hvorfor, dem er bro kobla) + en cdrom og harddisk på IDE Primary Har disablet alt jeg ikke bruker i BIOS Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det er best å sette CDrom og Hardisk på hver sin IDE kanal/kabel. Dersom du har ulyder både på det integrerte lydkortet, og på live kortet ditt, så høres det ut som om det er problemer/konflikter på PCI bussen din. Har du prøvd å flyttet SCSI kortet ditt, kanskje det er dette som lager konflikt? (Jeg regner med at det ikke er noe så "teit" som at det er forstyrrelser/brudd på kabel fra lydkort til høyttalere ) Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 ok, jeg skal teste det... og nei, det er ikke skade på kabler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå