Gå til innhold

Ban Techno Kloss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss si at jeg var denne personen.

Da hadde jeg giddet å skrive mye mer bullshit hvis jeg så tråder som denne, om hvor dum jeg er.

Hvis ingen hadde brydd seg, og mine meldinger ble slettet hele tiden, uten at jeg greide å pisse folk off, så hadde jeg gått lei..

Næmlig. Dette er måten å ta han på. Men det er vel for mye forlangt at vi skal greie å holde kjeft. Det er vel endel brukere som ikke er klar over han.

Iallefall, til alle som leser denne tråden. Skal vi være enig om at vi ikke, under noen omstendigheter svarer på tråder som opplagt er tøv, og unnlater å komentere tåpelige svar i andre sine tråder, bare glatt overse dem. Ta heller å rapporter tråden og brukeren til en mod. Du finner ut hvilke som er på forumet ved å gå på forum forsiden og se helt nederst. Modder er i bold(fet) skrift.

Så lenge ingen bryr seg er det ikke noe morsomt.

Lenke til kommentar

hei jeg har lest innleggene til han/hun T kloss, selfølgelig er det irriterende, men hvorfor la seg provosere av slikt, men det som er det dumeste er at det er blitt laget en egen tråd om han eller hun. den personen sitter sikkert å humrer og ler nå. jeg vil heller si at jeg blir mer provoser av å lese denne tråden en jeg blir av å lese innleggene til T kloss. derfor få bort denne tråden, å slutt å svar på hans hånlige innlegg.

Lenke til kommentar

De som oppholder seg på #hw.no vil mulighens ha hørt at pgressum & co har kontaktet skolen, og at karen muligens vil få en streng straff;

Feb 11 15:48:41 <pgressum>      har snakket med de som eier IP-ene og de jobber med saken

Feb 11 15:48:47 <Hartge>        fint

Feb 11 15:48:47 <Aurstad>       har dere varslet skolen?

Feb 11 15:48:47 <pgressum>      de ville politianmelde han...

Kan vel sies å være på tide at slike spammere får sin straff.

Lenke til kommentar

Feb 11 15:48:41 <pgressum>      har snakket med de som eier IP-ene og de jobber med saken

Feb 11 15:48:47 <Hartge>        fint

Feb 11 15:48:47 <Aurstad>       har dere varslet skolen?

Feb 11 15:48:47 <pgressum>      de ville politianmelde han...

Veldig bra jobbet :yes:

Lenke til kommentar
Når jeg lukker øynene så kan jeg faktisk se for meg han sitter på det lokale politikammeret og gråter mens foreldrene kvesser råkost-jernet til han kommer hjem for en beating of a lifetime.

:lol::lol::lol:

dakar liten, ehh nei, forresten, syns forresten ikke så veldig synd på han slik som han har holdt på, har var jo til og med værre en hva _jeg_ var i starten jo! :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...