miniPax Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sukk.... Søk på Techno Kloss som bruker og se på alle de "saklige" postene han har posta... Pleeeeease gjøre noe med han og hans IP? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sukk.... Søk på Techno Kloss som bruker og se på alle de "saklige" postene han har posta... Pleeeeease gjøre noe med han og hans IP? Forskjellige IP-er... han sitter på en skole. Vi gjør noe med saken, men ting tar litt tid.. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sukk.... Søk på Techno Kloss som bruker og se på alle de "saklige" postene han har posta... Pleeeeease gjøre noe med han og hans IP? Forskjellige IP-er... han sitter på en skole. Vi gjør noe med saken, men ting tar litt tid.. Like music to my ears. Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sukk.... Søk på Techno Kloss som bruker og se på alle de "saklige" postene han har posta... Pleeeeease gjøre noe med han og hans IP? Forskjellige IP-er... han sitter på en skole. Vi gjør noe med saken, men ting tar litt tid.. Har sett litt på hans innlegg... Går det ikke ann å bare sperre hans brukernavn inntil videre i det minste?? Kan dere ikke bare slette hans bruker, og samtidig prøve å gi ham et lite hint om hvorfor, ikke fortell meg at det er umulig? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 det er den tredje eller fjerde brukeren nå med samme "Likhetstrekk"...som bla bilde fra google stort bilde og bare idiotiske ting å skrive. blir vell fin "ferie" på han ja Lenke til kommentar
pskard Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sukk.... Søk på Techno Kloss som bruker og se på alle de "saklige" postene han har posta... Pleeeeease gjøre noe med han og hans IP? Forskjellige IP-er... han sitter på en skole. Vi gjør noe med saken, men ting tar litt tid.. Har sett litt på hans innlegg... Går det ikke ann å bare sperre hans brukernavn inntil videre i det minste?? Kan dere ikke bare slette hans bruker, og samtidig prøve å gi ham et lite hint om hvorfor, ikke fortell meg at det er umulig? Han lager bare nye brukernavn fra forskjellige IP-er og e-post adresser... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 brukernavn: Techno Kloss Techno Rozz Rikky-Rally Tnt2 (oppdatert) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Den karen må ha et alvorlig problem Hvis dere ser på innleggene hans så skjønner dere hva jeg mener Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Han lager bare nye brukernavn fra forskjellige IP-er og e-post adresser... Såpass ja Slike må være utrolig vanskelig å luke ut, når det kun er snakk om å lage f..... på forumet Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Tror han er oppe i 8 aliaser idag, innkludert å etterligne nick og avatar til andre på forumet. Andre dagen på rad og...... Gjør som med andre barn, bare ignorer dem når de gjør ugagn for å få oppmerksomhet! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ved svært grove og gjentatte brudd på retningslinjene, og/eller norsk lov, vil vi ta kontakt med din ISP, og be om at ditt internett-abbonement blir avsluttet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...8631&highlight= jeg burde føle meg fornærma men knekker meg av latter at han gidder en gang... henviser til det siste.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Han har lite å gjøre Lenke til kommentar
Corn Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 La oss si at jeg var denne personen. Da hadde jeg giddet å skrive mye mer bullshit hvis jeg så tråder som denne, om hvor dum jeg er. Hvis ingen hadde brydd seg, og mine meldinger ble slettet hele tiden, uten at jeg greide å pisse folk off, så hadde jeg gått lei.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 var ikke for lite med brukernavn han hadde regga heller...har funnet 3 nå. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 La oss si at jeg var denne personen. Da hadde jeg giddet å skrive mye mer bullshit hvis jeg så tråder som denne, om hvor dum jeg er. Hvis ingen hadde brydd seg, og mine meldinger ble slettet hele tiden, uten at jeg greide å pisse folk off, så hadde jeg gått lei.. helt enig, det er på den måten vi blir kvitt han/de Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Gi oss navn, adresse og navnet på skolen han går på så kan jeg love deg at vi blir kvitt karen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Techno Kloss Techno Rozz Rikky-Rally Tnt2 flere ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Techno Kloss Techno Rozz Rikky-Rally Tnt2 flere ? Techno Boi ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå