Gå til innhold

Ban Techno Kloss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sukk....

Søk på Techno Kloss som bruker og se på alle de "saklige" postene han har posta... Pleeeeease gjøre noe med han og hans IP?

Forskjellige IP-er... han sitter på en skole. Vi gjør noe med saken, men ting tar litt tid..

Like music to my ears.

Lenke til kommentar
Sukk....

Søk på Techno Kloss som bruker og se på alle de "saklige" postene han har posta... Pleeeeease gjøre noe med han og hans IP?

Forskjellige IP-er... han sitter på en skole. Vi gjør noe med saken, men ting tar litt tid..

Har sett litt på hans innlegg... :roll:

Går det ikke ann å bare sperre hans brukernavn inntil videre i det minste?? Kan dere ikke bare slette hans bruker, og samtidig prøve å gi ham et lite hint om hvorfor, ikke fortell meg at det er umulig?

Lenke til kommentar
Sukk....

Har sett litt på hans innlegg... :roll:

Går det ikke ann å bare sperre hans brukernavn inntil videre i det minste?? Kan dere ikke bare slette hans bruker, og samtidig prøve å gi ham et lite hint om hvorfor, ikke fortell meg at det er umulig?

Han lager bare nye brukernavn fra forskjellige IP-er og e-post adresser...

Lenke til kommentar

La oss si at jeg var denne personen.

Da hadde jeg giddet å skrive mye mer bullshit hvis jeg så tråder som denne, om hvor dum jeg er.

Hvis ingen hadde brydd seg, og mine meldinger ble slettet hele tiden, uten at jeg greide å pisse folk off, så hadde jeg gått lei..

Lenke til kommentar
La oss si at jeg var denne personen.

Da hadde jeg giddet å skrive mye mer bullshit hvis jeg så tråder som denne, om hvor dum jeg er.  

Hvis ingen hadde brydd seg, og mine meldinger ble slettet hele tiden, uten at jeg greide å pisse folk off, så hadde jeg gått lei..

helt enig, det er på den måten vi blir kvitt han/de :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...