Docholliday Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Har eit sennheiset pc150som eg liker veldig godt men microfonen mener eg ikkje hørest ut som meg:D og lyden på microfonen er noe lav samme hvor mye eg skru den opp i instillingen rundt forbi. Noen som har eit godt forslag på eit headsett som sitter godt på hodet, ikkje plir plagsomt å ha på i lengden, har god mic til bruk på Ts og vt samt har god lyd i høytalerene.?? Endret 30. desember 2007 av Docholliday Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Har eit sennheiset pc150som eg liker veldig godt men microfonen mener eg ikkje hørest ut som meg:Dog lyden på microfonen er noe lav samme hvor mye eg skru den opp i instillingen rundt forbi. Noen som har eit godt forslag på eit headsett som sitter godt på hodet, ikkje plir plagsomt å ha på i lengden, har god mic til bruk på Ts og vt samt har god lyd i høytalerene.?? Sjekk på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340937 har den selv den funker fett på TS,VT osv. Denne får du den Beste Spillopplevelsen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Tråden flyttes til Lyd og bilde > Lyd > Hodetelefoner. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
aloras Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Har samme headset som Paradoxo, og jeg anbefaler også dette på det sterkeste! Hadde et par i et år, som gikk i bakken og knuste, men fikk et nytt par når jeg gikk opp på den lokale Spaceworlden. Disse har jeg vel hatt i et år, og er super fornøyd! På mitt fulgte det også med en mikrofon, men den var heller dårlig. Prøvde den en gang, og la den fra meg etter det. Såg på nettet et bilde av dette headsettet der det var en mikrofon på selve headsettet, noen som vet en plass dette selges? (Bilde her). Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Ulempen med det headset'et er at det er en kablet mic. Det går nå forsåvidt greit med det, men jeg for min del liker ikke å ha en lang ledning til mic, syns det er mye mer behagelig med mic integrert i headsetet. Jeg for min del har SteelSound 5H v2, og er fornøyd med det, men har selv hørt mye skryt om Creative Fatal1ty Gaming Headset, dette har jeg da ikke prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå