sete Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 LOL! CS= Counter strike Som er et elendig spill som bare fjortissene spiller og utelokkende fordi de aldri har oppdaget at det finnes andre og bedre spill der ute. Bare fordi dere blir dasset av gode CS-spillere som dere misunner (not me ) /whine CS:HL er et meget bra spill og såvidt jeg vet kan bare BF1942 måle seg med det akkurat nå Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Counterstrike er like morro som CS-Gass. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Feil postet men det betyr Laughing out loud på engelsk altså ler ut høyt. tror eg skrev det riktig feil postet? man bruker uttrykkene på internett da... *sopp* ROFL hvor ble det av den smilyen foresten? Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 må nesten innrømme at jeg sier lol innimellom i virkeligheten.. snakker litt for ofte på irc :-/ Noen andre forkortelser også: brb = be right back bbl = be back later wb = welcome back np = no problem yw = your welcome osv osv.. finnes mange fortkortelser. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 CS:HL er et meget bra spill og såvidt jeg vet kan bare BF1942 måle seg med det akkurat nå ehm, CS:HL blir jo feil! HL:CS er det riktige PS: CS suger balle Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 DOD > alt anna nb = noob = newbie = amatørnisse ah = asshat RTFM = read the f.... manual Lenke til kommentar
xeon Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 fuck, Så godt har jeg ikke ledd på veldig lenge.. fu.ck blir til fuck folk som ikke vet hva CS er.. (og befinner seg her som er det ironiske) skal innrømme at jeg ikke husker alle chatte forkortelsene, men enkelte bør da virkelig være der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå