AndersK_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hva betyr LOL, dettte utmerkede hva-det-nå-enn-er utrykket som alle sier når det er noe morsomt som skjer..? og post alle sånne forkortelser som rofl osv. her så jeg slipper og lure på det mer... lol? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Feil postet men det betyr Laughing out loud på engelsk altså ler ut høyt. tror eg skrev det riktig Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 LOL = Laughs out loud, eller Laughing out loud. Hvis en person SIER det, så er det tegn på at personen burde trappe ned på data-bruken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Laughing Out Loud. Bare pass på at du ikke faktisk begynner å si LOL istedet for å le når du prater med real life-folk. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Feil postet men det betyr Laughing out loud på engelsk altså ler ut høyt. tror eg skrev det riktig feil postet? man bruker uttrykkene på internett da... *sopp* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Purken du er vel ikke fra bergen? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 LOL = Laughs out loud, eller Laughing out loud.Hvis en person SIER det, så er det tegn på at personen burde trappe ned på data-bruken. :o Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...7505&highlight= Lenke til kommentar
Agger Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Rofl= Rolling on floor laughing Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Synes "haha" er best jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Rippet fra ett annet post: Mest vanlige "uttrykket" er vel ROFL og ROFLMAO Du har jo også variantene: LMFAO = lauging my fucking ass off ROFLMFAO = ....... LMGDAO = laughing my god damn ass off Vanlig måte å skrive på kan feks være: lmao @ "navn" ( hvis personen har sagt eller gjort noe rart/morsomt ) Masse andre rare ting også... STFU = shut the søren ta up WTF = what the søren ta Innen multiplayer spill er det også en del: GG = good game GL = good luck HF = have fun TK = teamkill Og masse andre.....n00b.....w00t....finn ut resten selv.... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 det å si lol er så utrolig ...... plagsomt satt på lan med to som sa det hele tiden(ja de spilte cs) fikk veldig lyst til å trekke ut strømmen dems Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 det å si lol er så utrolig ......plagsomt satt på lan med to som sa det hele tiden(ja de spilte cs) fikk veldig lyst til å trekke ut strømmen dems Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 mitt cs nick: fuH fuh: flire ut høyt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg sier lol av og til Sikkert fordi jeg er blitt påvirket av kompisene mine, som spiller CS 24/7... Jeg er ikke stolt. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Rippet fra ett annet post: .... Hmmm...du har lest posten min ser jeg... :wink: Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hva er "CS" som alle prater så mye om? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 LOL! CS= Counter strike Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 LOL! CS= Counter strike Som er et elendig spill som bare fjortissene spiller og utelokkende fordi de aldri har oppdaget at det finnes andre og bedre spill der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå