Gå til innhold

Ring gratis heim på tomt kontantkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat, ja :)

Så når ein i familien har abonnement og tar ansvar, så kan andre ha kontantkort å ringa heim på tomt kort.

Kva med venner?

Fins det nokon som godtek gratisringing til venner på tomt kontantkort?

Netcom.no ser eg:

Bestill NetCom Venner

Send SMS med kodeord VENNERKON til 1989. Du kan ringe alle NetCom kunder for kr 0,- per minutt. Startpris per samtale er kr 0,69 og månedspris er kr 29,- (trekkes fra ringekonto den første hver måned). Gjelder bruk i Norge.

Startprisen hindrer altså for dette..

Men fins det andre alternativ?

Lenke til kommentar

Med NetCom kan du ringe til alle innen Trådløs Familie med tomt kontantkort. Du kan også sende gratis SMS og MMS, og ikke minst, motta MMS som du ikke kan med Telenor. ;)

NetCom var først ute med dette, men Telenor følgte selvfølgelig etter.. Sending av MMS med tomt kontantkort er ikke mulig med Telenor.

Lenke til kommentar

Telenor var først ute med gratis MMS innen FriFam. Som netcom igjen fulgte med. Men det er som du sier at med Telenor så kan man ikke sende gratis sms\mms visst man har helt tomt på kontantkortet, dette har visstnok noe med hvordan det tekniske er lagt opp, og ikke fordi man ikke vil. skal sies at har man 1 kr så sender man jo uendelig sms innen frifam :)

Btw, er det enda slik hos Netcom at Juridisk\Eier av Trådløs Familie må være over 25 år som før?

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvor mye du bruker telefonen din til vanlig, men siden du har kontantkort, så går jeg utifra at du ikke er storforbruker av telefoni. Da kan jo One Call være en fin operatør for deg. 120 gratis ringeminutter og 90 gratis meldinger i måneden. Da er det ikke fri bruk til x-antall numre, men så og så mye fri bruk uansett hvem du ringer til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...