gomle69 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg er en fersk eier av digitalt speilreflekskamera og lurer på hva man bør gjøre hvis man ønsker å ta bilder ute når det er kuldegrader. Mitt kamera har i følge brukerhåndboka en minimums brukstemperatur på 0℃. Av ren nysjerrighet så sjekket jeg opp spesifikasjonene på noen pro-kameraer (bl.a. Nikon D3) og det samme er oppgitt for disse. Så, er det noe man kan gjøre for å komme rundt dette? Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det har nettopp vært en tråd om det samme. Klikketiklikk Lenke til kommentar
gomle69 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Takker! Jeg må lære meg å være mer presis når jeg søker. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg