Moskus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kombinasjonen fungerer veldig dårlig. Jeg klarte tidligere å bruke Digivox på en XP-maskin med den medfølgende programvaren. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve det på Vista-maskinen med Media Center og med det bruke Webguide (fra Asciiexpress). Fikk installert Digivox'en med Vista-drivere, men Media Center søker og søker og finner ingen kanaler. Den medfølgende programvare (fantastiske "Hyper Media Center") fungerer ikke på Vista. Jeg har på følelsen at kortet automatisk prøver å søke etter digitale kanaler, og ikke på det analoge nettet (kabelTV via Get) som den burde. Er det noen måte å overstyre dette? Eller er det noe annet som kan være problemet? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Vet ikke om jeg svarer her, men du kan og prøve MeidaPortal (gratis - se signatur). Støtten for SW-kort er nok best i TVE3. Endret 30. desember 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Har testet Media Portal (men dessverre ikke med TV-kortet), men jeg ville foretrekke om jeg kunne bruke Vistas innebygde Media Center. Fordelen er at da kan jeg bruke AsciiExpress sin Webguide til å streame TV til min mobil. Andre tips mottas med takk! Lenke til kommentar
andylove Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har du fått dette til å virke i Vista enda? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Nei. Jeg har vært i kontakt med MSI om denne, og den vil sannsynligvis ikke komme til å fungere med Vista i det hele tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå