Llandari Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Anbefaler deg en titt på http://www.norsk-trepleie.no evt. en telefon til dem. Ikke 100% sikker på hvor bra produktene deres fungerer på eik, men de er ihvertfall suverene på furu. Ellers er nok det sikreste å gjøre som nevnt, nemlig å få selger/leverandør til å ta seg av restaureringen. Ellers vil jeg som et par andre har gjort påpeke at det er komplett idiotisk å ikke lakke/olje et bord som skal være noe annet enn pynt. Håper du slipper å gå konk pga. dette Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kinkig situasjon. Litt utrolig at folk bruker 50k på et bord, og mer utrolig at bordet ikke tåler å bli sølt på. Lykke til værtfall, håper, som Llandari sa, at du slipper å gå konk pga det. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hvis foreldrene har råd til å presse ut 50k for et bord, så har dem hvertfall 5-10k til overs som dem kan bruke på rep av bordet, og kanskje en behandling slik at dere unngår situasjoner som dette i fremtiden. triste greier uansett, lykke til Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da har jeg pratet med mamma og fått en bekreftelse på at det er ubehandla, ikke lakka eller olja eller noe, men beisa hvitt.Så det ser ut til at jeg plutselig blir nødt til å trekke på gata og selge kroppen min for å kunne betale kostnaden for å sende bordet til Danmark for å få det fiksa der. Se på denne positive siden. Dette gir deg store muligheter til å fargerike og kreative beskrivelser av situasjonen din, noe som må være kreativt stimulerende Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Om det bordet der koster 50 000kr, da har man blitt lurt. Det er eik, men ikke så fin eik og så fantastisk med 4 rette eikeplater at det kan ha den verdien. Uansett å sette et så fint bord i stua uten å regne med normal bruk som kan innebære litt søl virker snodig på meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 He he, det var nok i all hovedsak merket som kosta, ikke prisen. Bordet kosta visst mer enn sofa, 2 stoler og en sjeselong tilsammen o_O Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det morsomme er jo at man får et finere bord som faktisk tåler søling til 1/5 av prisen Handle etter merke på et bord? jaja.. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Så hva er status nå da? Vi trenger en oppdatering av stuebord i eik føljetongen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Joda, bordet ble fiksa med en spesialbørste fra Studio Slettvoll eller noe, og jeg overlevde og har fortsatt et rom hjemme. Pappa overreagerte bare kraftig der og da. Men jeg er slaven hans i alle ferier de neste åra da. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Når man har et bord som er så dyrt at man blir gjeldsoffer ved en flekk, da er det ille :-P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 You don't say. Jeg skal aldri ha et så dyrt ord før jeg blir gammel og evneveik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå