zicoz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Mulig denne er feilpostet, men siden det går på utvikling av ei nettside tar jeg sjansen. Sitter med en ide på ett konsept som er en videreutvikling av sider som deiligst.no og okcupid, altså ikke en ren kopi, men en videreutvikling som går på noe nytt. Siden jeg ikke kan noe særlig med web-design/programering, så må jeg leie inn folk til å lage grunnsystemet på sida, men før jeg eventuellt gjør det så må jeg nesten vite litt om det er mulig å tjene noe på dette, så er det noen som sitter på innformasjon på hvor mye sider som deiligst.no tjener på reklame? Og hvor mye det eventuellt vil koste å få en lignende side utviklet? Hvor mange besøkende må man ha daglig/ukentlig eller månedlig for å ha ett brukbart overskudd? Og hvor mye vil det koste å få en slik side utviklet? Endret 30. desember 2007 av zicoz Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Veit ikke om det er så mye å tjene på dette, da vi har facebook og nettby som gode erstattere for det der idag. Tipper at deiligst.no ikke er like godt besøkt som før, men det kan tenkes at de tjener alikevel på reklame. Hvis man stapper siden full av reklame og annonser, er det sikkert mulig å tjene en del, om folkene som er innpå klikker på de. Men dette avhenger av ett godt konsept, som trekker folk. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Såvidt jeg vet har verken facebook eller nettby den tjenesten jeg kunne tenkt meg å prøve ut, men det ser ut til at det vil bli for dyrt å satse på konseptet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå