verwooks Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er det mange nordiske servere ? Er det folk her som er aktive ut2003 spillere ? Sikkert aldri på langt nær så stort miljø som i q3 / ra3 men. ... Finnes det crackede servere ? (servere man ikke trenger cd-key til) Noen som har spillet men som ikke trenger cd-key ? .. Har lyst til å begynne aktivt å spille, kanskje bli medlem i en klan eller starte egen hvis jeg blir skikkelig god etterhvert ... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Kanskje du skal kjøpe spillet først da... Min key får du i alle fall ikke Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Er lite trolig ja at noen har en key til overs, men kan jo hende da at noen eier spillet men har gått lei eller noe og ALDRI spiller online. Hvis de er greie da. Men er ikke så nøye det da, er mere ute etter å vite hvor mange som spiller det aktivt ... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Spiller det online av og til ja.. men det blir mest CS. Ikke aktivt kan jeg vel si.. Mest fan av InstaGib. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 spiller det online innimellom men sliter med og finne noen gode nordiske eller iallefall europeiske servere som jeg kan adde til favourites i "The All seeing eye" som er mye enklere og bruke enn og gå inn i spillet, vente på en LANG liste som en ikke trenger osv........... hadde jeg funnet noen gode nordiske så hadde jeg definitivt spilt det mer........ Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Spiller en god del Bombing Run (ikke med InstaGib) på Jolt Uk serveren. Ellers så har jeg spilt UT siden det kom ut, og nå spiller jeg UT 2003. Ble faktisk tilbudt å "joine" klanen [GoD] (Gods of Deathmatch), som leder BR "ladderen" på Clanbase, men takket nei da det var mulig jeg og noen venner skulle få opp vår egen klan der. Skulle kanskje blitt med likevel da det enda ikke har blitt noe av vår klan Men har ikke spurt [GoD] folka enda. Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Det finnes nok av nordiske servere. Både svense å danske. Ikke så mange norske som jeg ønsker men de kommer forhåpentligvis. K-play serverne er det som regel meget gunstig ping på. Spiller online en god del. Trener til TG03 men har ikke så mange å trene mot . Er det noen som er inntresert så send meg en pm her eller let meg opp på nettet. Legg til [iDDQD]Indrazor i buddies så finner dere meg når jeg er online. Håper flere folk byner å spille. Å kjøp dere spillet da. Det er jo et minstekrav om ma har tenkt å spille det en del online. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 javel .. spillet koster 350 på elkjøp så det er ikke så ille .. Andre aktive spillere ? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jada.. Spiller en del ut2003 online, men jeg har ikke helt klart å fått med meg overgangen fra UT. Synes online.no skulle ha satt opp noen skikkelige ut2 servere med fin ping. Spesielt med de som har adsl fra telenor Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 jeg spillte det aktivt online, men det er ikke så mange raske norske servere lenger. skal man ha bra ping i unreal må man gå tilbake til unreal tournament. der er det flere 1000 nordiske servere. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 jeg spillte det aktivt online, men det er ikke så mange raske norske servere lenger. skal man ha bra ping i unreal må man gå tilbake til unreal tournament. der er det flere 1000 nordiske servere. Er det bra nok grafikk for deg på UT??? Trodde du var ei grafikkhore som hata CS p.g.a. grafikken, men nei... Jaja... Tror du må holde deg til spill med bedre grafikk enn UT. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Jada.. Spiller en del ut2003 online, men jeg har ikke helt klart å fått med meg overgangen fra UT. Synes online.no skulle ha satt opp noen skikkelige ut2 servere med fin ping. Spesielt med de som har adsl fra telenor De gjør vel ikke det så lenge det ikke er noe behov .. må samle en del folk og spørre dem da kanskje .. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Denne tråden kunne ikke kommet mer passende, da jeg er så drit lei cs at jeg kaster opp, og jeg finner ikke noe annet morsomt å spille! Jeg er den stolte eier av ut2003 og har spillt en del den siste uka, men det er forferdelig irriterende å ikke finne noen bra servere med deathmatch uten mutators. Jeg digger ikke instagib, selv om det er litt halvmorsomt på noen brett. Jeg søker deathmatch, eller team deathmatch, det er det som er gøy, og jeg føler at det er det som er skills. Jeg syns at telenor burde mekke online servere jeg og, selv om de ligger 5mrd i underskudd eller hva det nå var har driftsinntektene økt, og de kunne nok kostet på seg å underholde oss kunder litt, med tanke på at de er noen svin som utnytter oss og melker oss for alt de kan. VIL SPILLE DEATHMATCH! Lurer foresten også på om det har kommet noen kule mods ennå, ww2 mod hadde vært kuuuuuuuult! *glede seg til path to victory* Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 UT2003 test servers on unreal://193.213.112.70:7777 and unreal://193.213.112.70:8888) Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg foreterkker CTF eller BR. Men at vi kunne ha samla litt folk her fra forumet på gamer.no til å spørre telenor hadde ikke vært noen dårlig ide. InstaGib spiller jeg veldi lite, men liker det godt i enkelte maps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå