Kvinnorna Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Har satt sammen en OK datamaskin som mine foreldre skal ta ibruk. Skjerm, mus og tastatur samt høyttalere trengs ikke. Dere finner oppsettet her: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=62157 Håper på tilbakemeldinger, samt forslag til forbedringer. Jeg har fremdeles noen hundre å gå på. PSU skal også på, men den ligger ikke i listen der. Setter kjempepris på all hjelp og tips! Endret 30. desember 2007 av pralinaen Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ser bra ut det der, de ekstra par hundre ville jeg kansje brukt på en litt vassere prosessor Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Takk for tipset! Kjører for E4500 istedenfor. Noen som veit om den boxed kjølinga er stillegående? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Synes handlevogna er litt overkill til typisk enkel foreldrebruk. Med PSU vil det vel bli rundt kr.4400,- Tror man kan snekre sammen en maskin for rundt 2500 Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis du ikke skal kjøre SLI så ville jeg byttet ut hovedkortet med et Intel P35 basert kort istedet, så får du muligheten til å oppgradere til nyere cpu også, pluss att P35 kanskje pr. dags dato er det mest stabile og problemfrie chipset du får - noe Nforce 650i/680i IKKE er..... f.eks. Abit Ip35, Gigabyte P35-DS3R, MSI P35-NEO2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå