Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blør i øynene, hjelp!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et lite problem.

Jeg blør i øynene. Eller, det er røde streker på det hvite i øynene, tårene renner og det svir noe inni helvete i øynene.

Hva skal jeg gjøre for og få det til og stoppe? Hva er galt? jeg prøver og gnikke det vekk med henda, men da blir det bare enda vondere. Later jeg igjen øya så hjelper det heller ikke. Vær så snill og hjelp meg :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har legetjenester her i landet, ta deg en tur til doktor. :)

Edit: treghet i systemet.

søndag i dag, nyttårsaften i morgen og 1. nyttårsdag i overimorgen må vel være krise om du skal ha tak i fastlege.

uhm litt på bærtur i dag :p

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

Livostin Øyedråper er en allergimedisin som fås kjøpt uten resept. Kan være verd å prøve dette da antihistaminer får blodårene i øyet til å trekke seg sammen og bli mindre synlige.

Et annet alternativ er ClearEyes som gjør det samme, men den selges ikke lenger i Norge.

:)

Lenke til kommentar

Kan godt hende det er en helt alminnelig øyebetennelse, det er ikke farlig. Var det masse gugge i øynene når du voknet i dag tidlig? Skyll de med saltvann noen ganger om dagen og ta minst mulig på de. Vær veldig flink å vaske fingrene, det er skikkelig smittsomt. Går det ikke over etter noen dager bør du dra til legen og få en salve eller øyedråper.

Edit: Jeg leste over posten din litt for fort, øyebetennelse svir ikke, det er bare ubehagelig

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...