Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei. Har et lite problem. Jeg blør i øynene. Eller, det er røde streker på det hvite i øynene, tårene renner og det svir noe inni helvete i øynene. Hva skal jeg gjøre for og få det til og stoppe? Hva er galt? jeg prøver og gnikke det vekk med henda, men da blir det bare enda vondere. Later jeg igjen øya så hjelper det heller ikke. Vær så snill og hjelp meg Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 For all del, ikke klø deg noe mer på øynene! Kan være at du har fått en betenelse på øyet. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke gjør noe. Du kan evt passe på og få masse søvn i natt. Har sånn rett som det er, man må bare la det gå over av seg selv. Hvis det vedvarer i mer enn 2 dager kan det være en ide og la en lege se på det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 du har vel fått no sår på øyet. Stikk innom legevakten før det blir kø i dag så får du sikkert en salve mot infeksjon og beskjed om å hvile øynene samt beskjed om å dra til en øyelege for kontroll. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei igjen. Hjertlig takk for alle svar. Drar til legevakta nå og spør om hjelp. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Vi har legetjenester her i landet, ta deg en tur til doktor. Edit: treghet i systemet. Endret 30. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Vi har legetjenester her i landet, ta deg en tur til doktor. Edit: treghet i systemet. søndag i dag, nyttårsaften i morgen og 1. nyttårsdag i overimorgen må vel være krise om du skal ha tak i fastlege. uhm litt på bærtur i dag Endret 30. desember 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 nyttårsaften i dag og 1. nyttårsdag i morgen. må vel være krise om du skal ha tak i fastlege. Nope En dag for tidlig ute med den. Nyttårsaften er i morgen den, ihvertfall ifølge min kalender Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Livostin Øyedråper er en allergimedisin som fås kjøpt uten resept. Kan være verd å prøve dette da antihistaminer får blodårene i øyet til å trekke seg sammen og bli mindre synlige. Et annet alternativ er ClearEyes som gjør det samme, men den selges ikke lenger i Norge. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Spring til legen! Blod + svi + øyne skal man passe på. Jeg for min del vil ha øynene mine i behold, rett og slett fordi jeg bruker de mye, samt jeg ikke har 10 000 av de. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Kan godt hende det er en helt alminnelig øyebetennelse, det er ikke farlig. Var det masse gugge i øynene når du voknet i dag tidlig? Skyll de med saltvann noen ganger om dagen og ta minst mulig på de. Vær veldig flink å vaske fingrene, det er skikkelig smittsomt. Går det ikke over etter noen dager bør du dra til legen og få en salve eller øyedråper. Edit: Jeg leste over posten din litt for fort, øyebetennelse svir ikke, det er bare ubehagelig Endret 30. desember 2007 av Skilpadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå