Valkyria Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Var innom igår og endret avataren min til et annet bilde, men merket idag at jeg fremdeles har den gamle, selv om det står at nåvarende avatar er det ønskede bilde. har også prøvd å trykke "fjern nåværende avatar" for å så laste opp på nytt, men det endrer seg ikke... er dette bug eller? er jeg den eneste som ser avataren min som den katten som sier "im link" ? dette er den nye avataren: Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 bildet i posten din er avataren din, ikke noe katt Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) hvorfor ser jeg den gamle da? edit: jeg har forsøkt å logge ut av forumet, og ser denne tråden som anonym bruker, men den er fremdeles en katt Endret 30. desember 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dette har med at nettleseren husker din gamle avatar og for å forbedre lasting henter frem den fra sitt arkiv fremfor å laste ned på nytt, den kommer fra cache. I slike tilfeller kan en trykke F5 på en side hvor avataren er, eller slette cache gjennom din nettleser sine alternativer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg