AndersK_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Går det an og konvertere fat-->NTCS(eller hva det nå enn er) hvertfall, når man installerer winxp, da får man tilbud om og formatere til Fat eller Ntcs.. jeg har fat og vil heller ha ntcs takk for svar! tror det er fat32 jeg har... =)) NTFS Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jada... Går ann å konvertere fra FAT til NTFS. Bare trykk på Start->Kjør og skriv cmd og trykk [Enter] Så skriver du CONVERT C: /FS:NTFS Da converterer du C: Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/usi.../convertfat.asp Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 *prøver* Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 dobbelpost... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 er ntcf noe bra i forhold til fat da? tenkte bare og ha det slik, siden p2p mappa mi er hele c:, så da tenkte jeg og konvertere til ntcs for det er vel bedre med ntcf-->store filer enn fat--> store filer?? for jeg har mange 2 gb-filer der og sånt.. har nemli lest at det er bedre med ntcf og store filer.. bestemte meg for og beholdt fat på D: der er vel ikke noe "dårlig" med ntfs? og hvor lang tid tar det og konvertere? (1,80 ghz, pentium 4 northwood) og må jeg restarte/boote pcen mens den konfigureres? takk for hjælpa! Lenke til kommentar
KriB Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 NTFS er mye bedre. Blir ikke så mye plass bortkastet. Følg instruksene i konverteringsprogrammet, det gjør alt for deg. Husk å ta backup av viktige data. Det kan gå galt. Søk etter NTSF i hjelpefunksjonen i Windows XP, så får du all info du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå