Gå til innhold

er common~1 = fellesfiler?

HansU

Anbefalte innlegg

Hei, har noen problemer med Norton opplegget, og fikk opp en guide over hva jeg burde gjøre, der sto det følgende:

Reparere Intrusion Detection-filene

På oppgavelinjen i Windows skal du klikke på Start > Kjør.

I dialogboksen Åpne skal du skrive inn følgende og klikke på OK:

command

Klikk på OK.

I Kommando-vinduet skal du skriva inn følgende kommandoer (trykk på Retur-tasten etter hver linje):

cd\

c:

cd progra~1

cd common~1

cd symant~1

cd ids

idsinst.exe -repair -consumer

exit

Det kan ta litt tid før hver kommando er utført. Hvis du ikke får til å skrive inn en ny kommando etter at du har trykket på retur-tasten, skal du vente i 30 sekunder og skrive inn kommandoen på nytt. Hvis vinduet ikke reagerer etter mer enn 2 minutter, skal du lukke Kommando-vinduet, starte datamaskinen på nytt og prøve igjen.

Lukk Kommando-vinduet.

Kjør LiveUpdate.

Les dette dokumentet for detaljert informasjon om denne prosessen: Slik kjører du LiveUpdate.

Start datamaskinen på nytt.

Gjenta trinn 6 og 7 til LiveUpdate informerer deg om at det ikke finnes flere tilgjengelige oppdateringer.

Hvis problemet ikke er løst etter at du har reparert Intrusion Detection-filene, skal du gå til neste del, som gir deg fremgangsmåten for å fjerne Norton Internet Security fullstendig og installere programmet på nytt.

Men jeg kommer ikke så langt, når jeg har skrevet "cd common~1" kommer det en melding :"ugyldig mappe"

Kan det være fordi "common" heter fellesfiler på min datamaskin, og hvordan ordner jeg dette?

MVH Hans

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...