DawnDusk Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei! Jeg skulle brenne en .iso fil, men alle programmene som CDburnerXP, Power ISO, ImgBurn ga meg feilmeldinger. Så prøvde jeg å laste ned 15-dagers prøveversjon av nyeste Nero - og jaggu meg gikk det ikke på første forsøk. Men, var dette en "tilfeldighet", eller er det faktisk slik at Nero er flinkere til å skrive spesielle .iso filer? Det var en boot-DVD jeg skulle lage av imaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg har god erfaring med Nero og har sjelden hatt problemer med å få brent ut noe med mindre det er veldig spesielle filer, så generelt sett vil jeg påstå at Nero er et godt brenneprogram, hvorvidt det er bedre enn noen av de andre du nevner skal jeg ikke utale meg om ettersom at det eneste jeg har prøvd er CDburnerXP som jeg forsåvidt også har god erfaring med. Nå har jeg selv ikke brukt Nero etter versjon 6 så nyere versjoner skal jeg ikke uttale meg om, men det var i hvertfall et veldig godt program den gangen.. Freebird!... Endret 30. desember 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg er også godt fornøyd med Nero. Selve programmet har jo blitt fullstappet med funksjoner som jeg ikke trenger, men jeg pleier å kun legge inn selve brennerdelen. Og den delen er veldig bra. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Veldig gode erfaringer med Nero jeg også. *Brukervennlig *enkelt *mange funksjoner- spesielt på de nyeste Lenke til kommentar
johome Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Prøv Active ISO Burner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå