rashka Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Heisann! Til jul fikk jeg et Skullcandy Hesh headset som jeg tenkte sterkt på å bytte. Mens jeg har sittet her og sett på dem ligge i benken har jeg vurdert mer og mer om jeg bare skal bruke dem til mp3spilleren evt til datamaskinen. Til datamaskinen har jeg et Icemat Siberia headset og til mp3spilleren har jeg et forkomment Koss Portapro headset som har sett sine beste dager(og som jeg ikke får fiksa/får nytt på garanti for jeg ikke har kvittering ) Så har noen her på forummet erfaringer med Skullcandy Hesh og evt noen som vet hvilken prisklasse de er i på Spaceworld (der de er kjøpt) og er det "Spaceworld - byttes ikke ved brutt forsegling" klistremerket nok til å få de byttet eller må jeg briefe med kvittering også? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg vil anbefale deg å få byttet dem snarest mulig. Skullcandy lager noen av markedets dårligste hodetelefoner når det kommer til lyd. Og jeg tipper at du må vise kvittering ja, men hvis du ikke finner den kan du kanskje spørre. Endret 30. desember 2007 av dir3 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Tråden flyttes til Lyd og bilde > Lyd > Hodetelefoner. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 jeg har et par jeg..er ganske fornøyd..kansje ikke verdens beste lyd..men er på høyde med porta pro. også for du jo et kult design da. er helt greie, men ikke noe wow opplevelse. hvil du ha noen med litt ordentlig lyd, så bytt til noe litt dyrere. Lenke til kommentar
Ruggerull Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har også hesh, men de kan virke litt "tomme" hvis du skjønner? På noen sanger. Men jeg er ganske fornøyd sånn ellers, men de kan nok kansje gnage litt i starten(rundt halsen altså). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå