JonV Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei alle sammen. er det ikke mulig å Lage forumet slik at du kan redigere teksten i 1 time? etter endt time er posten LÅST slik at bruker da ikke kan slette den ? og hva med å kunne redigere teksten i løpet av første 10 min så slipper du. denne meldingen ble redigert av **** og klokkeslettet ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 så hvis noen bryter alle retningslinjene uten at noen ser det...du skriver kansje en fei som du angra på...hva skal du gjøre da Lenke til kommentar
JonV Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Kontakte moderator vet om flere fora hvor dette gjøres Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 med tanke på de "pøblene" som alltid skal opprette nye brukere og forpeste forumet så skulle en tro de har nok å gjøre. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 enig med ueland85. dette vil nok ikke fungere særlig bra ettersom moderatorene har nok å gjøre. og jeg som bruker synes man bør ha den muligheten. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 og hva med å kunne redigere teksten i løpet av første 10 min så slipper du.denne meldingen ble redigert av **** og klokkeslettet ? Hvis du redigerer posten din før noen svarer under deg, så slipper du dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå