Askeflink Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg skal holde et nytt Aulismash den 11. - 13. Januar. Auli ligger i Akershus. Dette er en mellomstor turnering hvor det er forventet mellom 20 og 30 deltagere. Det vil bli dritfun! http://www.smashnorge.com/site/index.php?o...41&catid=17 Gulner er en stor turnering som blir arrangert i Hamar den 25. - 27. Januar. Det kommer ca mellom 50 og 60 deltagere, inkludert masse svensker, et par Franskmenn og kansje to islendinger. Uansett om du er god eller dårlig skal jeg love deg at du vil ha mye morro. ^^ http://www.smashnorge.com/site/index.php?o...64&catid=17 Kom gjerne på begge, det er verdt det! Det er så mye morro jeg har hatt med både smash og smashfolka at jeg sikkert kunne ha skrevet en hel bok om det! Endret 6. januar 2008 av Askelink Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Bump, don't kill me. Endret 31. desember 2007 av Askelink Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er streng tatt ikke to turneringer i januar, men to turneringer på nyåret dessverre bor jeg selv i Trondheim, så blir for langt unna for å kunne delta Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Ah, så dritt.. Jo det er to turneringer i Januar, bare jeg som greide å skrive februar på den ene. -_- Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Stilig, jeg og en kamerat snakka om at det hadde vært moro å være med på noe slikt en gang, og se nå er sjangsen kommet. Men hvordan er nivået på de som kommer, da? Flittig bruk av short jumps, l cancelling og alt det derre der? Har sett videoer på youtube av folk som vant en stor turnering, må si jeg måpa litt da Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Flittig bruk av short jumps, l-cancle og sånt er det ganske mange som bruker. Nivået spørs jo litt til hvilken av turneringene du sikter til, men vil si det er et variert nivå. (merk: Gulner er det mange som er altfor gode, så måpe kommer du nok til å gjøre. Forøvrig får du sikkert sjangs til det på Auli også) Men du finner nok noen på eget nivå, uten at jeg skal forhåndsdømme nivået ditt. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vil tro jeg er så god som det er mulig å bli uten å bruke noen av de der teknikkene. Jeg og et par kompiser så på oss selv som mestere i smash bros, helt til jeg snubla over videoer av mew2king og andre like gode.. Følte oss plutselig ikke såå gode lenger Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Vel, for å si det sånn er det veldig lett og veldig vanlig å tro man er verdens beste i smash, før man faktisk spiller mot dem. Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Siden jeg er så modig, så bumper jeg igjen. For et aktivt forum som Diskusjon er det dumt om noen går glipp av det bare på grunn av av emnet ikke blir hyppig diskutert her. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 :new_woot: I'm on!!! Er alkohol forbidden btw? Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Tja, jeg vil helst ikke ha det. La vær å driv det langt om du absolutt må. Men nå er det ikke mange dager igjen til Aulismash! Ikke glem Gulner to uker etterpå også! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei men Ache da =( Alle med vettu i hue må se å komme seg til disse turneringene. Good times. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Cred til den som har dratt i gang det her på Hydranten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå