Hilln91 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hva skal jeg kjøpe for at katodene mine skal blinke etter musikken? komplett utstyr hadde vert fint...link? takk.... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vis du allerede har kald katode kan du plugge i en Sound Control for å få lysene til å blinke til musikken. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ikke bruk katoder til soundcontrol! det funker ikke for at soundcontrol er laget for Neon lys og ikke katoder. har erfart dette da jeg har brent tre katoder ved hjelp av en soundcontrol;) Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ikke bruk katoder til soundcontrol! det funker ikke for at soundcontrol er laget for Neon lys og ikke katoder. har erfart dette da jeg har brent tre katoder ved hjelp av en soundcontrol;) Soundkontrollen jeg linket er til kald katoder. Katoder brennes ikke av at du bruker soundkontroll, men vanlig fabrikkfeil. Hadde selv katoder i pcen en lang stund, ingen skade sjedd. Dette med svidd katoder/neonlys er farlig og kan starte en brann i pcen din. Så hold et godt øye med lysene. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 kan hende jeg brukte feil sound controll. btw så va aldri katodene inne i datamaskina, tester alt på en jumpstarta psu før det går inn i datamaskina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå