Gå til innhold

finner ikke "standard" spillene i vista

Føss

Anbefalte innlegg

Hei.

Endelig fått meg vista på ny PC, hatt det noen dager nå, uansett, jeg finner ikke de vanlige spillene som pleier å være i Windows; minesveiper, kabal etc.

Kan noen være så snille å fortelle meg hvor jeg finner disse?

Har Windows Vista Business

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kjører Windows Vista Business eller Windows Vista Enterprise, må du slå på spillfunksjonen. Dette gjør du fra:

1. Klikk Start-knappen, klikk Kontrollpanel, klikk Programmer, og klikk deretter Slå Windows-funksjoner på/av.

2. Hak av for Spill

3. Trykk OK

Lenke til kommentar

Tusen hjertlig takk.

Kunne nesten dødd hvis jeg ikke kunne spille minesweeper osv. mens jeg venter på å installere programmer og laster ned stuff :p

Og ja, det var veldig klønete at man må gjøre så mye for å få frem spillene virker som Gates og co. ikke vil at man skal spille :p

Endret av 3D-player
Lenke til kommentar
Hvis du kjører Windows Vista Business eller Windows Vista Enterprise, må du slå på spillfunksjonen. Dette gjør du fra:

1. Klikk Start-knappen, klikk Kontrollpanel, klikk Programmer, og klikk deretter Slå Windows-funksjoner på/av.

2. Hak av for Spill

3. Trykk OK

Det er ingen Vista-utgave som heter Enterprise, den er til Windows 2003. Ultimate derimot har alt av spill tilgjengeli i fra starten av. Disse finner du ved å klikke på Games/Spill på startmenyen. Skal ikke være nødvendig å installere.

Lenke til kommentar

2. Hak av for Spill

3. Trykk OK

Det er ingen Vista-utgave som heter Enterprise, den er til Windows 2003. Ultimate derimot har alt av spill tilgjengeli i fra starten av. Disse finner du ved å klikke på Games/Spill på startmenyen. Skal ikke være nødvendig å installere.

Er ganske sikker på at det er en verson som heter Enterprise, jeg tror ikke man får den i vanlige butikker, må bestille den fra Microsoft eller.no. Men dette er alt for off-topic.

Endret av 3D-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...