Føss Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei. Endelig fått meg vista på ny PC, hatt det noen dager nå, uansett, jeg finner ikke de vanlige spillene som pleier å være i Windows; minesveiper, kabal etc. Kan noen være så snille å fortelle meg hvor jeg finner disse? Har Windows Vista Business Takk. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skriv spill i søkefeltet som kommer opp når du klikker på vista symbolet nederst i venstre hjørne på skjermen, eller du kan skrive inn navnet på det spillet du søker etter. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis du kjører Windows Vista Business eller Windows Vista Enterprise, må du slå på spillfunksjonen. Dette gjør du fra: 1. Klikk Start-knappen, klikk Kontrollpanel, klikk Programmer, og klikk deretter Slå Windows-funksjoner på/av. 2. Hak av for Spill 3. Trykk OK Lenke til kommentar
krize Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Halleluja! Virker ikke særlig brukervenig Lenke til kommentar
Føss Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Tusen hjertlig takk. Kunne nesten dødd hvis jeg ikke kunne spille minesweeper osv. mens jeg venter på å installere programmer og laster ned stuff Og ja, det var veldig klønete at man må gjøre så mye for å få frem spillene virker som Gates og co. ikke vil at man skal spille Endret 31. desember 2007 av 3D-player Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvis du kjører Windows Vista Business eller Windows Vista Enterprise, må du slå på spillfunksjonen. Dette gjør du fra: 1. Klikk Start-knappen, klikk Kontrollpanel, klikk Programmer, og klikk deretter Slå Windows-funksjoner på/av. 2. Hak av for Spill 3. Trykk OK Det er ingen Vista-utgave som heter Enterprise, den er til Windows 2003. Ultimate derimot har alt av spill tilgjengeli i fra starten av. Disse finner du ved å klikke på Games/Spill på startmenyen. Skal ikke være nødvendig å installere. Lenke til kommentar
Føss Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hvis du kjører Windows Vista Business eller Windows Vista Enterprise, må du slå på spillfunksjonen. Dette gjør du fra: 1. Klikk Start-knappen, klikk Kontrollpanel, klikk Programmer, og klikk deretter Slå Windows-funksjoner på/av. 2. Hak av for Spill 3. Trykk OK Det er ingen Vista-utgave som heter Enterprise, den er til Windows 2003. Ultimate derimot har alt av spill tilgjengeli i fra starten av. Disse finner du ved å klikke på Games/Spill på startmenyen. Skal ikke være nødvendig å installere. Er ganske sikker på at det er en verson som heter Enterprise, jeg tror ikke man får den i vanlige butikker, må bestille den fra Microsoft eller.no. Men dette er alt for off-topic. Endret 31. desember 2007 av 3D-player Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sjekket det opp nå, må ha kommet siden siste jeg såg på sidene til MS. Da stemmer det nok, da spill ikke akkurat er ønskelig hos bedrifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå