SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det gjorde du med vilje! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 ved å se på oppførselen din finner nok de fleste ut at slike personer som deg klarer forumet seg fint uten alle innleggene er av heller veldig grov art. pluss avataren da Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 bare for å skyte inn med mine festlige erfaringer! : doc: passe på å ikke få for mye isopropanol inni nesen, da dette lukter høgg og hor (osv) og ikke er spess bra for å holde unna hodesmerter :wink: jeg måtte rense en printer for klistrelapper (jeg forbanner alt somkanklistre seg fast inni en printer!! ) og ble da stående i et par timer å puste isopropanol til jeg var langt oppi himmelen :o nesten i allefall.. Roger that Chief ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 ved å se på oppførselen din finner nok de fleste ut at slike personer som deg klarer forumet seg fint uten alle innleggene er av heller veldig grov art. pluss avataren da Var den til meg? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 ved å se på oppførselen din finner nok de fleste ut at slike personer som deg klarer forumet seg fint uten alle innleggene er av heller veldig grov art. pluss avataren da Var den til meg? Selvklart ei. Til han technokukken (sorry.. måtte bare) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Åja han ja. Hadde glemt idioten. Kanskje dere skulle prøve å ignorere fyren og sakte meg sikker så blir han lei av å plage folk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 slapp av...skrev på likt med deg :wink: ..var Techno dusten Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Dr.X & Techno Kloss & Mackforever, kan ikke dere som ikke har noe annet å gjøre enn å skjelle ut hverandre skaffe dere et eget forum e. l l. Det er rett og slett tåpelige innlegg dere kommer med. Dette gjelder ganske mange på forumet, er det ikke bare å opprette et eget forum?? Så slipper de som trenger hjelp til div. å lese seg igjennom all skiten. SR Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Dr.X & Techno Kloss & Mackforever, kan ikke dere som ikke har noe annet å gjøre enn å skjelle ut hverandre skaffe dere et eget forum e. l l.Det er rett og slett tåpelige innlegg dere kommer med. Dette gjelder ganske mange på forumet, er det ikke bare å opprette et eget forum?? Så slipper de som trenger hjelp til div. å lese seg igjennom all skiten. SR Åja, spammer jeg også nå? Jeg er bare så jævlig lei han karen. Han plager meg stadig! Det går vel an å si sin mening. Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 SR1Data wrote: Dr.X & Techno Kloss & Mackforever, kan ikke dere som ikke har noe annet å gjøre enn å skjelle ut hverandre skaffe dere et eget forum e. l l. Det er rett og slett tåpelige innlegg dere kommer med. Dette gjelder ganske mange på forumet, er det ikke bare å opprette et eget forum?? Så slipper de som trenger hjelp til div. å lese seg igjennom all skiten. SR Åja, spammer jeg også nå? Jeg er bare så sinnsvakt lei han karen. Han plager meg stadig! Det går vel an å si sin mening. Ja da si din mening, men det går vel an å overse sånne personer. Bruker ikke forumet her veldig mye pga. ganske mange rett og slett barnslige innlegg. Men man må jo innom her fra tid til annen for å se om det er noen bra tips her. SR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå