Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lengde på penis når man er 15 år?

simzERK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg setter pris på raskt svar. :)

HEI EG VILL SEI AT DE ER NORMALT MED 15 CM PENIS. EG ER 15 ÅR OG HAR CA. 15CM LANG PENIS ;)

OG DE ER BRA NOK LENGDE FOR HA BRA SAMLEIE ELLER SJEDEN TIL EI KVINNE ER CA. 9CM DJUP

Lenke til kommentar

For å si det sånn, han trenger nok ikke være redd for å ikke klare å tilfredsstille en kvinne. Hvis japanske menn greier det, har han en smal sak! Dessuten kan man jo gi en kvinne orgasme bare med fingrene. Og fingrene er da ikke kortere enn pikken din?

Uansett. Mellom 12-15 cm har helsesøster sagt. Han har nok lite å frykte ;)

Lenke til kommentar
For å si det sånn, han trenger nok ikke være redd for å ikke klare å tilfredsstille en kvinne. Hvis japanske menn greier det, har han en smal sak! Dessuten kan man jo gi en kvinne orgasme bare med fingrene. Og fingrene er da ikke kortere enn pikken din?

Japanske kvinner er som japanske menn - veldig små, overalt. Når du stimulerer ei kjerring med fingrene, stimulerer du henne som oftest på klitoris, ikke bare døpper fingrene i hølet.

Smal og smal sak, du kommer sikkert til å klare det, men du får piske kremen!

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Guest_morn_*
Hei, jeg har en ganske god kamerat som lurer på om penisen hans er lang nok, jeg sier du trenger ikke uroe deg, du har normal penis. Han sier han har en 13 cm lang penis, er dette gjennomsnittet på 15 åringer?

Åssen skal jeg få han mere sikker?

Du kan vel bare dra fram kølla de så han ser at den ikke er så mye støre...

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
De fleste 15 åringer lyger på seg at par cm.. Hører du en kid si han har 18-20, trekk fra 6-7cm

schater.gif

Antar det du sa var ironi, men jeg lo iallefall.

Gjennomsnittet når man er 15 år er vel ganske inviduelt og det vil bli vanskelig å fastslå en gjennomsnittslengde.

<13 vil jeg anse som under gjennomsnittet, og >18 over.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

hvis gjennomsnittet er 12-15 cm så må de nesten ha tatt med jentene å! det var faan ikke mye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...