Gå til innhold

Bortprioriterer Komplett Norge?

Anbefalte innlegg

Har siklet på den siste QX9650 til Intel siden jeg leste artikkelen om den her på HW.no for lenge siden... Har ventet på den i norske nettbutikker i hele Desember, men til min fortvilelse har ingen butikker fått den inn, og heller ingen i nærmeste fremtid ser ut til å få den inn. Alle jeg har sjekket opererer kun med "ubekreftede" datoer.

Så av en eller annen merkelig grunn sjekket jeg Komplett's nederlandske nettsider, og hva ser jeg? Jo, de har den på lager - da jeg sjekket for nesten to uker siden hadde de 7-8 stk. Sjekket i dag igjen, og nå har de 16 stk, dvs at de har fått nye leveranser.

Link: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=343988

(de er for øvrig på en hel skokk av Komplett's utenlandske nettbutikker, men regner med de kjører fra felles lager)

Hvorfor får vi ikke disse til Norge? Me wants... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg rette deg på en ting med en gang - Komplett har flere lagre.

Om du titter på Komplett sine sider;

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...;topic=location

så vil du se at de operer med et eget lager i Nederland som forsyner det øvrige Europa.

At de har denne prosessoren på lageret i Nederland, og ikke i Norge, er uheldig, men det har neppe noe med prioriteringer å gjøre. Med flere forskjellige lagre er det naturlig at ikke sortimentet og vareantallet er likt.

Edit - 04:17 - 30.12.07:

Jeg har inntrykk av at det er stor etterspørsel av denne prosessoren i Norge, og da er det ikke umulig at alle enhetene som kommer inn allerede er forhåndsbestilte og dermed regnes som ikke på lager. Nå vet jeg ikke hvor godt Komplett gjør det i utlandet, men det er sikkert ulike antall som kommer inn og forskjellig etterspørsel i de ulike landene.

Endret av PTRN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...