Gjest Guest_Gud_* Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fra konge til GUD! min historie. Jeg var eng ang i det såkallte "WoW-helvete" da en engel sa til meg: "Det der må du slutte med! Call of Duty 4 Er så mye bedre! Her!" Så gav hun meg en forseglet flastbeholder med kulørt omfavn. Jeg satt meg rolig net forran min datamaskin og skrudde den på mens jeg sitret av forventning. Jeg installerte Call of Duty 4 raskt som vinden, nesten guddommelig fort, også fikk jeg prøvd dette fabelaktige spillet. Jeg spillte det en hel natt og dro på skolen dagen etter. Jeg satt på skolen og sitret til skolen ble ferdig før jeg så dro rett hjem og skrudde på datamaskinen min. Jeg spillte nok en gang Call of Duty 4 en hel natt og denne natten klarte jeg å beseire spillets utfordringer. Når jeg var ferdig med spillet kom engelen ned igjen og sa til meg: Du har klart å fullføre dette spillet på best mulig tid! Du vil bli rikelig belønnet med sprit og horer for ett helt liv! Horene var utrolig deilige, hadde store fyldige bryster, halvstore og stramme fine rumper, gikk rundt i forskjellige kinky kostymer som maid kostyme, nurse kostyme, små bikinier osv. De hadde varierende hårfarge mellom blond, brunt og rødt. Dermed drakk jeg meg sanseløst dritings og hadde vill sex med heite babes resten av mitt liv. Helt til! "Kongen Cape" kom og ødela min drøm om å kunne utrette noe nyttig med å kunne Dataspill! Thanks a bunch! -.-" Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Stenges Brudd på regelene om gjesteposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg