AK47 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har en HP Omnibook XE4400. Jeg ringte for noen dager siden til suport og forhørte meg om minne. Det ble fortalt at HP Omnibook ikke kan bruke hva som helst av minne, men kun originalt fra HP. Er dette et salgsframstøt for å få selge minne selv, eller kan jeg også bruke minne fra andre levereandører. Jeg har nå 256 MB ram, men fytterakkern hvor treigt det går med WinXP Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Gå på www.crucial.com og se om du finner PC'en din i den lista de har der. Så velger kjøper du en sånn brikke de viser som kompatibel fra en norsk websjappe. Voila. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Bra side Her er det jo mye billigere enn i Norge i hvertfall, langt under halve prisen. 49 dollar for 256 mb ram. Noen som vet hvor mye jeg eventuelt må regne med i toll? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Det er vel et gebyr for fortolling (100-250 kr?) samt moms, 24% Men hvilken type RAM bruker kassa di? De fleste laptops har SO DIMM standard, så du kan putte i hva du vil. Er ikke verre enn å bestille via WEB og benytte angrefrist om det ikke passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå