superreven Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg var bortreist i noen dager og tok derfor med meg tastaturet (fra den stasjonære) slik at det skulle bli mer komfortabelt å bruke den bærbare. Etter jeg kom hjem og koblet til tastaturet igjen har jeg vært plaget med "Found New Hardware - Searching for drivers" meldinger ca hvert andre minutt, etter en stund kommer så denne beskjeden opp: Jeg har gått på Logitech's sider og reinstallert "Setpoint 4.24" som visstnok skulle være rette driver for mitt "Logitech Media Keyboard Elite". Uten at det har hjulpet. Må jeg re-installere hele Windows for å bli kvitt dette eller hva? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Har jeg spurt i feil del forum eller? Flytt denne tråden hvis så er tilfelle. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Den skulle vel vært postet under Programvare>windows. Men er det samme problem vis du bytter USB port? Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Gjenopprette til tidligere tidspunkt? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 har du den i samme USB-port som når du dro? Jeg må ha den i ps/2 inngangen for at mitt Logitech Media Keyboard Elite ikke skal holde inne taster (hvis jeg skriver så blir det sliiiiiiiiiiiiiiik) Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Logg inn som administrator og legg til ny hardware, samt søk lokalt på PCen først. Frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå