Waksy Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Joa.. Fant noen gratis script på nettet! De er nederlandske, men kan kanskje oversette en gang! Kanskje lei av at folk spørr om mafia spill (Gjorde det selv får en måned siden elns?) men nå er den tiden slutt Link: TRYKK HER! Mvh Ole Endret 30. desember 2007 av Waksy Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Utrolig tungvindt å få tak i alt da. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 <?php $mysql_server='194.24.252.220'; $mysql_user='dskdtno'; $mysql_password='gvn2489rth23490'; $mysql_db='dsktno'; initiate_game(); include('config.html'); cake(); //Copyrighted 2007 by jatta ?>[code] Fant denne på det store vide internettet. hehe. funker fint her hehe Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Prøvde å kjøre scriptet, skjedde ingenting? Og den config.html, hvor finner du den? Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Hakke helt forstårr det selv.. Fant det.. lasta ned alle filene og lasta opp! Men om jeg finner ut hvordan jeg får kobla det til phpmyadmin? HUH? Jatta.. uncrypterte du elns? Noen som vet? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Waksy, hvis det er du som har lasta opp disse filene, kan du vel heller komprimere alle filene og laste opp èn fil? Mye enklere det. Jeg har forresten ingen interesse av dette, men vet det er blitt spurt om. Men litt slitsomt om man må laste ned èn og èn fil. Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 En fil? Hvilke? Config? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 En fil? Hvilke? Config? Jeg mener å zippe sammen alle filene du linker til til èn fil, slik at det blir enklere for folk å få tak i filene. Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Aha, nei. Har ikke lagt ut disse filene selv. Men kan godt zippe de i morgen Hmm.. Skjønner ikke ossen jeg får dette til å funke helt :/ Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har du fått zippa alle kodene ?? 1 Lenke til kommentar
ols95 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei! Hvordan installerer man disse filene? Skal de bare lastes over til server? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sidan dette er nokphp-filer, så må det kjøres i ein apache-server med php-støtte Lenke til kommentar
ols95 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kan man bruke det på en free host server? Lenke til kommentar
sRobert Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kan man bruke det på en free host server? Ja, så lenge man har støtte for php og mysql (og at freehosting-php config er konfigurert rett i fohold til php-filene dine). Lenke til kommentar
ols95 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har lastet ned noen filer, men det virker som om filene bare er masse tall og bokstaver? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Filene er php-kodefiler. Så viss du synes det virker berre som eit samansurium av tall og bokstaver så trur eg ikkje du bør begynne å tulle med dei. Iallefall ikkje før du har satt deg litt inn i php-språket og programmering generelt. Lenke til kommentar
onTop Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg tenkte jeg skulle være så snill å laste ned alle filene og zippe de. Helt til jeg fant ut hvor mange bilder det var. Lenke til kommentar
thebull Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 -.- vis du skal legge ut script burde du forklare hvordan type, funksjoner og hvordan du klarer å få det til å virke..De fleste som spør er uerfarene derfor trenger de hjelp med å finne det ut... De som virkelig vet hvordan man gjør det kan kode selv Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Og du bumpet tråden for å fortelle det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå