Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetssorg - trenger hjelp

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dette er en lang post men det hadde vært utrolig fint om du kunne lest den og kommet med dine sinsypunkter og argumenter.

Det begynte tidlig i høst da en jente som jeg er totalt betatt av endelig begynte å vise litt gjensidige følelser.

Når det viste seg at jeg kom i samme klasse som henne på vgs begynte hun å le av glede og det så ut som om det rant tårer ut av øynene hennes.

Det virket som hun virkelig seriøst likte meg. Å jeg gidder ikke ramse opp alle hintene her siden da blir posten så lang. Tiden gikk å jeg følte seriøst at målet nermet seg mellom fingrene på meg men så stoppet det opp. En månde ca. før jul skulle hun plustelig studere et år i utlandet i et engelsk talende land. Jeg hadde allerede drøftet hvordan hun oppførte seg mot meg til en veldig god veninne av meg. Hun sa til meg, det er ingen tvil, hun er betatt av deg. Hintene jeg fikk var så mange men mange gikk ut på at hun prøvde (uten noen spesiell grunn for det) prøvde å fiske ut av meg at jeg likte henne. Å jeg hadde ikke gitt noen tegn til det.

Det nermet seg jul å jeg tenkte seriøst jeg skulle benytte meg av det. Jeg kjøpte en julepresang som skulle vise jeg jeg hadde følelser for henne. Den eneste måten jeg kunne få levert pakken på var å ta det i postkassen. Jeg hadde før prøvd å få henne med ut men spørsmåle til henne om hun var med noen ble bare blåst av med, hva slags rart spørsmål er det?

Så den eneste muligheten var i postkassne. Klokken tre om natten før julaften la jeg en pakke oppi postkassen å skrev melding om at det lå noe der til henne. Dagen etterpå ringer hun til meg tidlig men, jeg var dessverre for nervøsen til å ta telefonen.

Jeg tørde heler ikke gå på msn men det gjor jeg idag å nå er jeg helt totalt knust.

Tilfeldigvis var hun på å jeg sa hei til henne. Svar kom raskt tilbake. Hei, hva holder du på med?

Der lå jo ikke noe i postkassen.

Om dette var en løgn eller ikke vet jeg fremdeles ikke, men hvordan den kan ha forsvunnet på det få timene er jeg usikker på. Etter en lang overtalelse om at jeg ikke prøvde å lure henne så spørte hun jo hva det var. Så sa jeg at det var en julepresang. Så hvofor gir du meg dette? Så sa jeg at det trenger ikke være noen spesiell grunn for det. Jo det måte der, jeg var visst så betatt av henne at eg måtte gå på psykriatisk klinikk for å få hjelp til å komme over henne sa hun i en morsom tone.

Så rett etter sa hun at jeg kunne ringe henne om det var noe mer. Det gjorde jeg å vi snakket sammen i en halltime.

Det begynte med at hun spørte mer om gaven. Å skulle vite i detaljer hvorfor jeg gjorde dette men jeg prøvde stadig å ro meg unna med dårlige svar. Jeg orket ikke dette mer, jeg ville bare vekk, bort fra alt!

Så sa hun, ja jeg vet du har det vanskeligt. Alle liker jo meg. Tror du du har noen sjans på meg? Jeg er ikke forelsket i deg en plass. Så etter en lang diskusjon frem å tilbake om gaven. Så sa hun, jeg må vite hvorfor du gjør dette mot meg for dette er ikke normalt. Bare sei du er forelsket i meg vær så snill. Så sa jeg ok, du har rett i det du meine. Hva da, at du er forelska i meg? Ja.

Ok. Sei de engang til i en full setning. Jeg har jo sakt det nå? Jo, men eg måtte jo hjelpa deg. Nå vil jeg du ska sei det aleina sånt at jeg sleppe å hjelpa deg med å sei det. Bare sei du elske meg, INGEN lige jo meg.

Alså? Hva sjer? I den ene delen av samtalen seie hu jeg har null sjanse å i slutten står hun på kne for at jeg skal si jeg elsker henne. Nå er jeg sinsykt forvirra.

Samtalen ente opp med at jeg måtte legge på pga. faren min komm opp. Jeg ringte opp senere å sa at jeg suns vi burde bli ferdige. Å jeg har ikke noe mer jeg trenger å ha svar på, har du? Nei. Ok, hade.

Her ser dere min situasjon. Jeg er totalt forvirret. Å det er hun så burde blitt lagt inn på psykisk klinikk med den oppførselen. I starten står hun å sier at hun hater meg nesten men når jeg har begynt å åpne meg så sier hun at jeg skal si jeg elsker henne.

Jeg står igjen med mange ubesvarte spørsmål. Jeg er totalt knust og forvirra.

Om det ikke dukker opp noe fornuftig kommer jeg til å ta livet mitt før skolen starter. Jeg har ikke noe lust å se henne mer.

Men vær så snill, kom med noen skikelige konkrete svar. Her står der masse informasjon som kan besvares.

Hva skal jeg gjøre?

Hva holder hun på med?

Hva tolker dere dette som?

Alså alle jenter er forskjellige men om hun hadde gitt blanke F i meg, så hadde hun ikke brydd seg på samme måten tror jeg. Men der finens jo noen av dem også.

Håper på hurtig svar, og tusen takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oii oii oii, hmm hvor skal jeg begynne:

Hva skal jeg gjøre?

Jeg og tusenvis av andre har sikkert vært i den samma situasjonen som du nå sitter i, er Sinnsykt tøft, men må alltid tenke på at det viktigre ting i livet og at det går flere tog! Og hvis hun er så populær som du sa, knuser hun enda flere, er di som har beina på bakken som man kan elske,

TENK:

Nei F*** eller dette skal ikke plage meg så lenge, hun kommer sikkert til å knuse andre`s hjerter også, stakkars dem som er i et forhold med henne, som har enda sterkere følser en det du har, dem FÅR det vondt dem, men det slipper da du, nå dette går over, er 100% at du kommer deg videre å treffer en Jente som er Jordnær og onkelig, som du kan være sikker på at det blir et flott forhold! Ingen får Skikkelig forhold med sånne Følseknusere!

KOM DEG OPP Å SE VIDERE PÅ LIVET!

Hva holder hun på med?

Hun player med følser til folk, og spiller på at hun er Pen!!!!!!!! ikke glem at det er det indre som teller!!!!!!

Ossen tror du henne hadde vært i et forhold med deg? jo vørt på fester å rota med andre, Nei Fy F*** vær glad for at det ikke ble noe av!!

Hva tolker dere dette som?

Det er nå du er blitt voksen nok til forhold. det er du selv som må bestemme!!!

-----'------ IKKE GLEM HAR HATT SAMMA PROPLEM FØR------'----

Nå er 21 år Forlovet med Verdens beste Jente og skal Bli Pappa i august!

Livet går videre, nedover kan det gå for alle, men må bygge seg opp igjen...

Håper jeg hjalp deg litt, og ikke gjorde ting verre for deg, har som sagt opplevd det selv, derfor er jeg kanskje litt streng i texten!

Lykke Til Å måtte din Lykke Finne Ei Onkelig Jente!

Mvh

Kenneth-F :D

Lenke til kommentar

For pokkers skyld, ikke ofre livet ditt for noen som ikke er verd å ofres for. Dette er noe stort sett de fleste får oppleve en eller annen gang i livet. Som fyren over sier så går det flere toget. Det første er nødvendigvis ikke det beste, men det kan være tungt akkurat nå, men tro meg, det blir bedre og bedre senere. Dette har jeg personlig opplevd to ganger, men idag er jeg lykkelig med verdens beste dame og pappa for en på 2,5 år :)

Endret av regga
Lenke til kommentar

Sånn som det høres ut, så er hun en populær jente og oppfører seg deretter. Det høres ut som hun utnytter deg på et eller annet vis og hun viste ingen takknemlighet for den gaven du ga henne noe som reflekterer personen i henne. Jeg ville bare gått videre og funnet en annen jente som har litt mer mellom ørene, og kan gi noe tilbake til deg i et forhold

Lenke til kommentar

Vel, populær og populær. Hun er sikkert en attraktiv veninne for noen, men det fleste gutta sier at hun og noen navn ti. Kunne bare pules men aldri hatt et forhold til for det mener det er helt fucka i hode.

Om pakken lå der vet jeg ikke? Hun sa til meg at hun hadde også spørt foreldrene om det hadde sett noe men nei. Det høres egentligt helt umulig ut. Vi bor i en egentligt veldig fin bygd å ingen tror jeg gidder å stjele i postkassene til folk. Å heller ikke mitt på natten.

Probleme er at hun varierer slikt. Som jeg sa, i starten på samtalen sitter hun å syter på meg og når jeg begynnte å åpne meg litt så skulle hun få meg til å si jeg elsket henne, akuratt som om det betydde alt. Om hun ikke liker meg, hvorfor bryr hun seg i det hele tatt da? Hva er i det hele tatt vits å diskutere det.

Hadde noen av vennene mine sakt i telefonen at jeg burde blitt lakt inn på psyk. avdeling hadde jeg lakt på telefonen med engang, men jeg vil bare bli ferdig med dette som dere sikkert forstår.

Som dere leste i første post så skrev jeg at det var en veldig god veninne av meg som visste at jeg skulle gi pakken, men ikke vor jeg skulle legge den.

Venninen min sa å at hun likte meg MEN at hun egentligt ikke ville anbefalle meg å bruke tid på henne.

Dette var fordi hun mente jeg fortjente noe enda bedre, å for at hun var alt for barnslig. Å hun hadde kansje rett?

Probleme er at jeg finner ingen som er bedre.

Alså ikke vet jeg vorfor hun er sånn. Det kan vær hun faktisk bare leker med meg.

Hun sa hun gren vær natt for jeg var skremmenes og forfølgte henne? Jeg har aldri gjort henne noe vont å forfølger ikke hene i det hele. Hun har en tendens til å overdrive med det hun sier noe jeg ikke liker.

Noe til jeg vil si var at mens vi snakket i telefonen å rett etter hun hadde gravd frem at jeg likte henne, å hun sa hun ikke gjorde det. Så sa jeg at jeg ville avlustte nå for vi var egentligt ferdige, men det nok aldri slutt. Hun skulle bare snakke, snakke og snakke også kom ettervært det jeg sa om at hun sa jeg skulle si jeg elsket henne.

Dette gjør meg bare forvirret. Å probleme er jo jeg finner ingen andre som er bedre. Jeg har hengt meg oppi henne så mye at jeg har ikke brydd meg om det andre runt meg. (Altså av jenter).

I tillegg har sikkert samtalen vi hadde igår kansje komt ut veien til noen veninner osv?. Jeg var i lignende situasjon i fjor, men da var det jenta som likte meg. Jeg tok det i en helt rolig tone, å snakket ikke stygt til henne. Sa også til henne at jeg ikke kommet til å fortelle dette til noen andre for å ikke såre henne mer. Å det gjor jeg ikke heler. Så liksom ikke vits med å ødelege henne mer en det jeg hadde gjort kansje.

Om hun liker meg er fremdeles et stort spørsmål for det va ganske saftige hint som kom frem for en tid tilbake.

Nå skal hun jo reise så det kan være grunnen til at hun har snudd sånt om.

Noen kommentarer? Visst jeg klarer å finne noen som er enda bedre, så er jo alt greit.

Lenke til kommentar

Det kan være en mulighet for at hun var glad for gaven, men var flau for å ikke ha gitt deg noe, og skulle derfor late som om hun ikke hadde fått den.. Kan ikke si at dette er greit, men hadde dette vært alt kunne det blitt bortforklart..

Ellers med det hun sier høres veldig stygt og overlegent ut..

Hvis hun virkelig er så fæl så er hun ikke noe å spare på..

Hvis du går, og hun liker deg, kommer hun uansett krypende tilbake til deg.. Da får du se om du vil ha henne.. Hvis hun ikke gjør det så vær glad for det valget du har tatt, og da vet du at det ikke var ett galt valg.. Vær sterk..

EDIT: Klart du finner noen bedre.. Det ser kanskje ikke ut slik nå, fordi du har forelska deg blind i denne jenta.. men etterhvert vil du se nye muligheter.. :)

Endret av Daniel-G
Lenke til kommentar

Ok, foresten bare fortsett å kommenter om dere ønsker det. Setter pris på det.

Altså, hun sa hun ikke kommer til å snakke med meg på en stund, men vi får se om hun klarer det. Du har rett hun kommer tilbake om hun vil noe, å da skal hun snakke ekstremt og veldig godt for seg visst det skal bli aktuelt. Alt skal forklares å ikke noe sniking bort fra spørsmåle.

Lenke til kommentar

Det første som slo meg når det gjelder gaven er rett og slett at hun ville fiske. Fiske mest mulig informasjon av deg ved å late som om hun ikke visste noe.

Hun virker som en skikkelig bitch. Du burde bare ta avstand til henne. Glem henne, det finnes så mange bedre der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...