Gå til innhold

Gjett alderen på brukeren over deg![v1.3.3.7 - Tråden er dødsdømt]

edge

Anbefalte innlegg

Aleksanderro: 16 år utifra navnet og avataren.

Nesten, er 15 år. Den alderen i profilen endret jeg bare på sånn at ingen skulle se i profilen. Men kan tippe du er rundt 20 år.

Men nå som dere vet hvor gammel jeg er, så trenger dere ikke så "gjette" alderen min. :p

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper at medlem-122769 er 19-20, utifra avataren og kallenavnet. smile.gif

Hah, er 14.
Skal jeg ta det som et kompliment eller? tongue.gif

Nei.

Denne tråden hadde vært uendelig mye mer interessant om det var gjetting basert på bilder av brukerne, i stedenfor avatarer og navn slik flesteparten vurderer her. (Ja, jeg vet at dette ikke er intensjonen med tråden slik førstepost beskriver.)
Lenke til kommentar

Anathema tipper jeg er kanskje 23, muligens også dame.

Dette på grunn av navnet, bildet av øyet, og ønske om å se bilde av den jevne forumbruker, som jeg vil tippe er gutt. Også i opposisjon til trådstarter, fordi det ønskes mer dybde og kanskje folks tanker og følelser heller enn flåsete" du er 12 år, dust" utsagn.

i mellomtiden har metalhart kommet til, og jeg tror det er en gutt på 22, som kanskje hadde passet bra for Anathema ;)

Lenke til kommentar
Anathema tipper jeg er kanskje 23, muligens også blah blah blah

Steelz

Tipper rundt 20 fordi du skrev et så bra innlegg og du bruke så fine ord som opposisjon osv..

virituelt sett er jeg altså myndig, BRA INNSATS!

(18 i feb.. :love: )

Eivicious:

16 fordi du nettopp har lært "opposisjon" i samfunnsfagtimen, og synes det er interressant i tillegg til at du synes jeg skriver humoristiske, men samtidig bitende seriøse innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Jeg tror han tror det fordi du har bilde av et piano, noe hans besteforeldre har, og de er tilfeldigvis 63.

Skjønte ikke helt hvor du ville med den..tongue.gif Endret av medlem-122769
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...