Szmekken Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Det var akurat dette jeg håpet på! Kojima skjønner at nostalgi er en viktig del i serien. Fantastisk. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Dette er sikkert ikke noe nytt, men den totale tiden av cutscenes i spillet kom på 9 timer og 5 minutter. Ikke verst i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Nå er jeg usikker på hvor jeg burde poste... men jeg velger denne tråden. http://www.gametrailers.com/game/6748.html Noen som har sett denne? Metal Gear retrospective. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Den der har hvertfall ikke jeg sett før, her er en link som fungerer: Metal Gear Retrospective Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Official Playstation Magazine sitt juni nummer er blitt lagt ut på nettet. Og her er verdens første anmeldelse av MGS 4 Og det gleder meg å kunne skrive at det fikk 10 av 10. Det er ikke perfekt, men det blir aldri kjedelig å spille ettersom at det skjer nye ting hele tiden. Det vi har sett av trailere osv. er bare en indikasjon på hvordan spillet kommer til å bli. Anmeldelsen har absolutt ingen spoilere som vi ikke kan tenke oss til alle sammen. Jeg tenker da på det siste klippet med Shadow Moses. Videre så følger det med en gjennomgang av hele historien til Metal Gear sagaen hvor man får kjennskap til de enkle tingene i historien. (http://mattyblog.cookynet.com/) dessverre må man laste ned anmeldelsen i en zip fil (35,6 MB). Men dette er ikke noe problem om man har god tålmodighet til å prøve på nytt hvert minutt for å få det lastet ned. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Flotte greier! Håper det fortsett med kun perfekt scores fremover. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Er vel ikke akkurat overraskende at OPM gir spillet full score, de kan vel neppe sies å være upartiske i denne sammenhengen...men, jeg tror så gjerne at spillet faktisk fortjener full score, og jeg tror ikke dette blir den siste vi får se. Synd det er nesten enda en måned igjen til vi får se selve spillet... Sikkert flere som har sett dette allerede. Men hva tror dere? Vil vi se Big Boss igjen i MGS4? Kanskje i et flashback...eller kanskje i en annen form... Soundtracket har også ei låt som heter "Father and Son", så personlig tror jeg vi vil se Big Boss igjen i en eller annen form. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Og det gleder meg å kunne skrive at det fikk 10 av 10. Det er ikke perfekt (...) Jeg skjønner meg ikke helt på karaktersettingen til disse bladene/nettsidene.. Ikke perfekt = ikke 10 i min bok. Det står f.eks. "Ultimately this is a game for fans". Er et spill for vanskelig eller uinteressant for nye spillere, da fortjener det ikke full pott uansett hvor bra det er for fans'a. OPM "måtte" vel gi dette spillet full pot, men jeg syntes det fortsatt blir litt for dumt. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 "Ultimately this is a game for fans". Er et spill for vanskelig eller uinteressant for nye spillere, da fortjener det ikke full pott uansett hvor bra det er for fans'a. OPM "måtte" vel gi dette spillet full pot, men jeg syntes det fortsatt blir litt for dumt. Må si meg uenig der. Synes ikke man burde belønne "fordumming" og "mainstreaming" av spill. Da blir det bare flere fadeser som f.eks. Deus Ex: Invicible War kontra det originale Deus Ex. Synes det er bra at MGS4 tilsynelatende holder tradisjon tro, gir fansen en god slutt på historien, og ikke ødelegger spillet for å tjene noen ekstra slanter. Gleder meg! Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 http://www.konami.jp/mgs4/global/index.html http://kotaku.com/389818/new-new-new-mgs4-trailers syke greier ivhertfall den nye trailern. Masse masse spoilere der tydligvis en gang til Helt sykt he he Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 12 Juni er det utdeling av vitnemål og avsluttningsmiddag. Gjett om denne dagen blir den beste noen sinne? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Leverer inn min siste eksamen for året den 11 juni. Har tenkt å forhåndsbestille spillet i dag, så forhåpentligvis får jeg det dagen før release. Med andre ord kan jeg kanskje gå rett fra eksamen til sommerferie og MGS4. Tror dette blir årets spill for min del. GTA4 skuffet litt... Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Hei. Ville bare informere at limited edition av MGS4 kan bestilles hos EB Games, sjekka i dag og de hadde fått den i systemet sitt. Bestillte min i dag i EB oslo, prisen var litt over 1000kr. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Hei.Ville bare informere at limited edition av MGS4 kan bestilles hos EB Games, sjekka i dag og de hadde fått den i systemet sitt. Bestillte min i dag i EB oslo, prisen var litt over 1000kr. Nyderlig greier :-)rett og slett et must "nesten" Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Dårlige nyheter, fikk telefon fra eb oslo nå, "etter nærmere undersøkelse, så viser det seg at vi ikke får limited edition" Jeg spurte om de får noe som helst, han sa at de ikke får noe CE, LTD eller lignende av spillet. Nå ble jeg skuffet, faen. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Argh! Det må jo bli mulig å få tak i Limited Edition i andre land enn UK i Europa!? Liker dårlig at det står UK Exclusive på pakken på Play.com, så det kan vel tyde på at den virkelig er det. Håper Amazon.co.uk får den snart. Endret 13. mai 2008 av XDamage Lenke til kommentar
master_al Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Gleder meg så sykt til dette spillet, og igår var det jo akkurat en mnd til det lanseres. De siste 30 dagene før release kommer til å gå sakte 703 timer igjen( http://www.timeanddate.com/counters/custom...sec=&p0=187 ) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 http://www.konami.jp/mgs4/global/index.html http://kotaku.com/389818/new-new-new-mgs4-trailers syke greier ivhertfall den nye trailern. Masse masse spoilere der tydligvis en gang til Helt sykt he he Det som slår meg her er at det ikke er så mye reel gameplay. MGS Online var jo grusomt så håper det blir 100x bedre. At det faktisk blir så bra animasjoner som vist i klippene og at det er nærkampteknikker og ikke spam attacks som det er i online utgaven med jalla arkadelyder. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Ifølge anmelderen hos Playstation Magazine, så tok det han litt over 29 timer å gå gjennom spillet, men dette tviler jeg inkuderer tiden man eventuelt bruker på å utforske ting i tillegg til å spille på hardest vanskelighetsgrad, så for de av oss som håper på å ta oss god tid, så kan man kanskje regne med å bruke 35+ timer første gangen gjennom, for å ikke snakke om alle unlockables som kommer etter hvert. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Og det gleder meg å kunne skrive at det fikk 10 av 10. Det er ikke perfekt (...) Jeg skjønner meg ikke helt på karaktersettingen til disse bladene/nettsidene.. Ikke perfekt = ikke 10 i min bok. Det står f.eks. "Ultimately this is a game for fans". Er et spill for vanskelig eller uinteressant for nye spillere, da fortjener det ikke full pott uansett hvor bra det er for fans'a. OPM "måtte" vel gi dette spillet full pot, men jeg syntes det fortsatt blir litt for dumt. Ingen spill er perfekte! Det er rett og slett klin umulig å lage et helt perfekt spill, derfor gir man full pott til spill som kommer nærme å være perfekte. Og i en tid som dette hvor markedet flyter over at "casual games" og generiske shooters så syns jeg absolutt at det er på sin plass å belønne spill som fortsatt tørr å være dype og komplekse. On topic: Hva i allverden skjer med at Snake "morpher" fra gammel til ung i den nye traileren? :O Endret 13. mai 2008 av Agg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå