Szmekken Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Huff, har nett gjort kål på The End. Når blir dette spillet her egentlig godt? Eg syns dette er særdeles trege saker altså. Regner med saker og ting tar seg bra opp de neste timene? Er du som meg gjør det dessverre ikke det. Jeg er en enorm MGS-fan, men 3ern likte jeg aldri. Det er et veldig godt spill, men kan i mine øyne ikke måle seg med 1ern og 2ern. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hehe, ja alt legger seg opp til at vår smak er ganske så lik når det gjelder MGS gitt. Men mirakler har jo skjedd før Nei eg får rett og slett ikkje noe som helst MGS feeling over dette her. Føles som Snake er ein malplassert stakkars så langt. Kan ikkje si bossene har gjort intrykket noe bedre, bare noen tullete figurer uten noe særlig personlighet sålangt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hehe, ja alt legger seg opp til at vår smak er ganske så lik når det gjelder MGS gitt. Men mirakler har jo skjedd før Nei eg får rett og slett ikkje noe som helst MGS feeling over dette her. Føles som Snake er ein malplassert stakkars så langt. Kan ikkje si bossene har gjort intrykket noe bedre, bare noen tullete figurer uten noe særlig personlighet sålangt. Sant. Og det faktum at det faktisk er Big Boss, og ikke Solid Snake ble for meg bare dumt. Helt latterlig at de er 100 % identiske i utseende og 99.9 % identiske i atferd. At man er identiske på det genetiske plan betyr ikke at omgivelsene ikke har noe de skulle ha sagt. At bossene er et eneste stort freakshow gjør ikke saken noe bedre. Et spøkelse? Seriøst Kojima? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 MGS2 var alt for bizzare egentlig. Du vridde og vendte på alt MGS1 var omtrent. Det spillet er jo klart det beste av de. Det som irriterer meg mest er at Gustava fikk så sjukt lite tid på skjermen. Det gjorde forsåvidt Gray Fox også. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) MGS2 var alt for bizzare egentlig. Du vridde og vendte på alt MGS1 var omtrent. I mine øyne er det akkurat det som gjør MGS2 bra, helt frem til Arsenal Gear-delen så satt jeg og lurte på hva det var folk mente at gjorde spillet så bra (for all del det er bra frem til den delen også), men jeg likte godt det faktum at man blir sittende igjen med flere spørsmål enn man får besvart (og spesielt delen etter rulleteksten hvor Otacon forteller at the Patriots har vært døde i over hundre år). Hvis du syns MGS2 er for bizzart så tviler jeg på at MGS4 kommer til å falle noe mer i smak... Endret 18. april 2008 av Agg Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Tror en del av suksessen til 2ern var grunnet at den jo som du sier er en slags kopi av 1ern. Håper vi får se en del av de samme elementene i 4ern, slik at nostalgien kan være med på å bære fram opplevelsen. Ser jo lovende ut med REX mot RAY, på det som kan se ut som utsiden av Shadow Moses. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Har dere andre tenkt til å spille gjennom 1, 2 og 3 rett før dere begynner på fireren? Det er så lett å glemme viktige detaljer. Så selv om jeg spilte gjennom serien nå i påsken, så tror jeg at jeg burde spille gjennom serien en uke før release. På den andre sidn er jeg litt redd for å bli lei Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Eg har blåst igjennom alle spillene, med Snake Eater som finish i går. Eg har allerede lagt ut min misnøye med denne tittelen her tidligere. Men eg må si spillet kom seg mot slutten, litt i overkant mye action under ein viss sekvens. Men det var da altså ARTIG å spille i forhold til tidligere. Syns også mellomsekvensene drog historien bra til og eg blei egentlig veldig fornøyd når den herlige endig låta klinget i mine ører. Endret 20. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Har dere andre tenkt til å spille gjennom 1, 2 og 3 rett før dere begynner på fireren? Det er så lett å glemme viktige detaljer. Så selv om jeg spilte gjennom serien nå i påsken, så tror jeg at jeg burde spille gjennom serien en uke før release. På den andre sidn er jeg litt redd for å bli lei Ble ferdig med de 5 MG spillene for 2 timer siden omtrent. Det er så sjukt bra. Slutten på 3'ern, hvor Boss sitt oppdrag ble forklart, er et av MANGE følelsesrike momentene i serien. Greia med 2'ern er at alt ble kasta på deg story-messig. 4'ern ser mer ut til å være Snake vs. Liquid Ocelot, men jeg veit så klart at EVA kommer til å forklare en god del om The Philosophers/Patriots og det kommer til å dreie seg rundt det. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Starta på MGS1 (ikke twin snakes, spar meg) i påskeferien, er vel ganske langt på cd2. Så skal bare fortsette rekka nå. Har ikke spilt dem på år og dag egentlig, så er et veldig koselig gjensyn. Angående snake eater så syns jeg aldri at det var et direkte dårlig spill, koste meg igjennom absolutt alt. Det er selvfølgelig en del annerledes enn de foregående, men for min del gjorde det ikke noe. Storyen er jo i bunn og grunn heller ikke noe å utsette på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 "Kameratskapen" i mellom Ocelot og Snake i SE er så evig tøfft syns eg, storkoste meg stort under siste seanse i mellom de to i slutten Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Skjønner at jeg blir nødt til å like MGS3 før 4 kommer ut ... Får vel spille gjennom det en gang til da Er vel 3 år siden jeg spilte gjennom hele spillet nå ... Har prøvd meg noen ganger siden, men aldri klart å stå løpet ut. Mala, du har overbevist meg :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Hehe off kommer neppe noensinne til å spille igjennnom Snake Eater igjen, det måtte i såfall bli mektig mange år til. Eg skjønner deg når du sier at løpet ikkje var til å stå ut...for eg var drittlei MYE i dette spillet her. Eg gav det tross alt opp her for noen år siden ved første forsåk på spillet. Takk jesus,gud og alpakke for det forbedrede kameraet i substance versjonen som fulgte med Essential Collection boksen. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Den har jeg aldri prøvd jeg. Husker mye av problemene jeg hadde med SE var grunnet manglende følelse av oversikt og kontroll. Dette er altså forbedret? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Heilt sykt. Man har FULL kontroll på kameraet til alle tide,bortsett fra under kampen med The Boss. Kan plassere det bak Snake til enhver tid stort sett. Man kan velge mellom stakato søppel vinkelen fra orginalen eller det frie, herlig og absolutt så oversiktlige kameraet ved eit trykk på R3. Slik skulle spillet blitt lansert. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 I see, da får jeg innvestere i Subsistence. Kjøpte aldri 2x sub fordi jeg av prinsipp holder meg unna "melking", men jeg får vel lette litt på reglene for denne gang. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Det er nettopp det Mala har allerede nevnt, Snake Eater var ikke så godt mottatt som man skulle tro også delvis pga. kontrollene i spillet og da spesielt kameravinklene som folk irriterte seg over. Når forbedringene kom, så var det som om vi fikk et helt nytt spill. MGS3 har aldri helt overbevist meg i starten av spillet, men det var veldig bra likevel. Synes fortsatt at MGS2 er så langt det beste i serien, så la oss nå håpe at MGS4 klarer å toppe den. Endret 20. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Vil vi kunne spille scener fra tidligere MGS spill gjennom Snake's vonde minner i MGS4?? Denne videoen hinter på akkurat det! *SIKLE!!* Shadow Moses om igjen med MGS4 grafikk? Ja takk! Dette er kanskje grunnen til at vi fikk se unge Snake i en av de tidlige MGS4 trailerne? Endret 1. mai 2008 av XDamage Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Vil vi kunne spille scener fra tidligere MGS spill gjennom Snake'svonde minner i MGS4?? Denne videoen hinter på akkurat det! *SIKLE!!* Shadow Moses om igjen med MGS4 grafikk? Ja takk! Dette er kanskje grunnen til at vi fikk se unge Snake i en av de tidlige MGS4 trailerne? Åh, herregud nå gleder jeg meg til MGS4. Jeg håper virkelig dette blir det beste spillet i serien. Kom igjen nå, Kojima! Vis oss hva du kan! *gåsehud* Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Vil vi kunne spille scener fra tidligere MGS spill gjennom Snake'svonde minner i MGS4?? Denne videoen hinter på akkurat det! *SIKLE!!* Shadow Moses om igjen med MGS4 grafikk? Ja takk! Dette er kanskje grunnen til at vi fikk se unge Snake i en av de tidlige MGS4 trailerne? Hvilken trailer var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå