hvo91 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Noe som jeg liker med MGO er at boksen faktisk virker.. alle ignorerer dem inkludert meg noen ganger legg deg i skjul og vent til en fiede har ryggen til så.. CQC! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 http://www.gametrailers.com/player/35147.html hehehe Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 hehe !=) vel hm mgs hypen er over for nå, alle har runna spillet og tar det med ro Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Det er vel ikke så mye mer og diskutere her. Det meste ble (heldigvis) oppklart i MGS4, og skulle dte være noe mer en lurer på, er det bare å bruke MG-Database. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg orket ikke å konsentrere meg fullt og helt under den siste epilogen, da Big Boss ankommer kirkegården sammen med Major Zero. Forsøkte å nyte et hellig øyeblikk i serien, men still. Jeg vet at "liket" til Big Boss bare var en av klonene hans, Solidus, men var EVA klar over dette? Mulig at jeg har vært for lite konsentrert under alle cutscenes og alt, men jeg så ingen reaksjon som tydet på at hun ikke visste det, kombinert med reaksjonen i scenen med Liquid Ocelot som fulgte. Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg vet ikke om dette er det riktige stedet å poste dette men jeg fant ingen andre MTGS4-tråder som passet: Jeg skaffet meg dette spillet etter at det hadde blitt skamrost av pressen. Og jeg må si at jeg er svært imponert (og jeg bruker ikke engang PS3'en min primært til spilling engang: Jeg foretrekker å spille på PC'en). Spillet er det mest filmatiske spillet jeg noensinne har spilt. Spilldelen er veldig underholdende og teknisk sett er karakterene de mest realistiske jeg har sett i et dataspill. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg kjøper spillet i mårra. Kanskje ;D Se hvor mye penger jeg har igjen etter å bruke opp de 5000 kronerne jeg har spart opp de 2 ukene her Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da ble jeg ferdig med MGS4, ville helst spare så mye som av spillet. Tidenes spill vil jeg si, likte absolutt alt (kanskje noe negativt som kan dras frem, uten at det har så mye å si). Lar hele spillet synke litt for øyeblikket før jeg starter på nytt en eller annen gang i høst. Vanskelig å være MGS-fan; jeg vil ha mer. =/ Favorittsitat: «War has changed.» Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg elsker MGS serien selv, den historien satt seg midt i hjertet mitt =/ Favorittsitat: "I'm no hero... Never was. I'm just an old killer... Hired to do some wet work. " Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvordan bruker man preset messages i MGO? Står at man bare bruker pil opp + pil opp osv, men det skjer ingenting :/ Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Metal Gear Solid 4 er det beste spillet jeg har spilt i hele mitt liv! For å sitere Jorchi tidligere i tråden (men da brukt om MGS2): Dette er spillet som gjør alle andre dataspill til infantile leketøy! Har nå fått tak i "The Essential Colletion" fra over dammen, og venter bare på at VideoGamesPlus skal få PS2 på lager Har en europeisk fra før, men nytter ikke når vi ikke får spillene her. Portable Ops har jeg fra før, så nå blir det spilling framover! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Sorry for bump men lurer på hva om det bare er skills man leveler opp ved å levele opp på MGO finner ikke dette noe sted >.< Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 For de som har lyst til å oppleve historien selv, og ikke bare lese den, hvor er spillene å få kjøpt nå til dags? Jeg har planer om å kjøpe PS3 og MGS4, men vil gjerne spille gjennom forgjengerne først. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Blir nok bruktmarked. Hvert fall når det gjelder MGS1, og eventuelt tidligere spill. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Blir nok bruktmarked. Hvert fall når det gjelder MGS1, og eventuelt tidligere spill. Jeg ser det ligger noen samlepakker på Finn, ja, synd de har amerikansk sone. Får følge med og se om det dukker opp noe. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvis lommeboka strekker til kan du gjøre som meg å bestille ny PS2 og "The Essential Collection", med de tre første spillene, fra Canada. De har for tiden ikke konsollen på lager, så jeg venter på det, har allerede fått spillpakken. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Rundet just spillet, må bare si det var helt fantastisk, selvom jeg ikke sjønte alt helt.På slutten så åpnet jeg noen nye ting, og begynte og spille på nytt igjen, så merka jeg at jeg ikke hadde de? feks det ene våpnet som jeg låste opp, må jeg kjøpe det av drebin`? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har enda ikke fullfört. Det var utrolig göy i starten, men så ble det bare rot i storyen og på den båten ble alt så teit, så jeg gadd ikke mer. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Somebody just ain't got what it takes you know ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå