NothgaliC Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 "eller noe slikt" = ikke å være skråsikker. Uansett ser jeg ingen grunn til at mennesker ikke skulle kunne løpe på vann hadde vi hatt farten og styrken som trengs. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Slik jeg leste det pekte "eller noe slikt" på hvor mange km/t vi hadde trengt å løpe. Ikke på hele påstanden. Det er uansett ikke viktig. Det var en spøk. Endret 19. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 En liten digresjon, men qweac. Het du noe annet før? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Ja, jeg gikk under nicket OterOter, men det er lenge siden. Før du joinet forumet... Hvordan det? Endret 19. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Neida, fikk bare noen traumatiske flashbacks her, men nok om det. - Jeg har spurt i en annen tråd, men ikke fått svar. Hvordan finner jeg Octepus doll? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Neida, fikk bare noen traumatiske flashbacks her, men nok om det. Traumatiske flashbacks faktisk. Jaja... "The Laughing Octopus Doll is one of the hidden dolls in Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Defeat Laughing Octopus in the Act 2 boss fight using all non-lethal attacks. Upon successful completion, the doll may be located on the bed in a room on the top right of the map area. You can get the doll as soon as the second phase of the boss fight starts with Laughing Beauty. Run to the northeast section of the map, and find the doll there on one of the beds." Endret 19. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Takk, men det er det jeg ikke skjønner? Skal jeg "drepe" henne for å få dukken, eller skal jeg nesten drepe henne?. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Såvidt jeg har skjønt det: Etter at du har tatt beast-fasen med tranquilizer dukker dukken opp og du hente den i beauty-fasen. Endret 19. juni 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Ah, skjønner. Da vet jeg hva jeg gjorde feil. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Så hva skjer nå? Kan vi vente lignende spill i framtiden? Synes det er trist hvis man velger å begrave denne type spill hvor man vektlegger story og cut-scenes. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Så hva skjer nå? Kan vi vente lignende spill i framtiden? Synes det er trist hvis man velger å begrave denne type spill hvor man vektlegger story og cut-scenes. vel har du spilt final fantasy? der legger de stor vekt på story, og noe cut scenes, men ikke overkill Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hmf dette er nesten flaut å spørre om, men en ting jeg ikke fikk med meg: Hvem sin grav er det Snake besøker og viser høy respekt i introen til spillet? Da jeg spilte tenkte jeg så klart The Boss sin, men Snake kjente jo ikke hu. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Jeg trodde det var The Boss sin. Edit: En ting jeg har stusset litt på. I MGS2, sier ikke Olga at hun har en sønn? Hvorfor er da Sunny en jente? Endret 20. juni 2008 av Inxs Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hmf dette er nesten flaut å spørre om, men en ting jeg ikke fikk med meg:Hvem sin grav er det Snake besøker og viser høy respekt i introen til spillet? Da jeg spilte tenkte jeg så klart The Boss sin, men Snake kjente jo ikke hu. det var the boss, snake kjente ikke henne, men hun var mentoren til big boss, og hun er moren til ocelot, pluss at idealene hennes var det som skapte the patriots. med mindre jeg tar fullstendig feil Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Men Snake har vel ingen forutsetning for å besøke The Boss sin grav. Ikke var hun i live da han ble "født", ikke hadde han stort til overs for Big Boss på det tidspunktet, så det er ikke av respekt for ham han besøker graven. Visste han i det hele tatt om The Boss egentlig? Kan ikke huske at Olga har nevnt kjønn på barnet sitt Lenke til kommentar
goggys Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Vet ikke helt hvilken grav han besøkte men, var ikke graven til the boss den graven ved siden av den Snake besøkte? Når snake følgte big boss, bort til graven the boss så la han han i hvert fall på graven ved siden av den han stod ved. Kan godt være jeg misforstod da. Jeg tenkte kanskje at han besøkte graven til gray fox? Eller er det helt søkt? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 I begynnelsen besøkte han The Boss sin grav. På slutten besøkte han Ocelot sin grav. Ocelot er mest sannsynlig begravd ved siden av The Boss fordi han er sønnen hennes. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Helt klart the boss sin, hvis du trykker for flashbacks får du jo se big boss stå det samme stedet og gir av salut. så vil tro det er the boss sin. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Helt klart the boss sin, hvis du trykker for flashbacks får du jo se big boss stå det samme stedet og gir av salut. så vil tro det er the boss sin. Ja, det er sånn jeg også tenker. Men jeg lurer sånn på hvorfor pokker Snake skulle besøke hennes grav, trist ser han jo også ut. Greier ikke se hvor forholdet hans til henne pre MGS4 kommer inn i bildet? Glupe svar tas i mot Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fordi han respekterer henne som soldat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå