Paisley Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jaja, alikevel synes jeg det er drøyt med 299,- for et PS2 spill som er 4 år gammelt, men for opplevelsens skyld får jeg vel kjøpe det. Etter lanseringen av MGS4 ble jeg skikkelig hyper på å spille igjennom serien. Har faktisk aldri prøvd de. Blir nok kjøpt brukt. Anyway, merkelig rekkefølge på disse MGS utgivelsene. Går helt i surr her Lenke til kommentar
rstone Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) da for du enten se igjennom spillet på youtube eller kjøpe det på en eller annen brukt plass eller skaffe det på emulator vis du tyr til det Endret 13. juni 2008 av rstone Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hahahaha, så jævla fett, bruker ipod og hører på j-pop midt i en krig Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Er det noen rewards eller unlocks du kan få i Metal Gear Online om du ranker opp? Lenke til kommentar
Agg Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Anyway, merkelig rekkefølge på disse MGS utgivelsene. Går helt i surr herMerkelig rekkefølge? Hvor mye lettere kan det bli? MG MG2 MGS MGS2 MGS3 MGS4 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Trodde jeg det ikke, synd at europa er så underprioritert. Jaja, alikevel synes jeg det er drøyt med 299,- for et PS2 spill som er 4 år gammelt, men for opplevelsens skyld får jeg vel kjøpe det. Skulle gjerne fått tak i Metal Gear Solid også... Om du har en Wii eller en GameCube, så har Metal Gear Solid blitt laget på nytt til GameCube. Har nettopp begynt å spille gjennom dette selv, og skal også kjøpe meg MGS:2, og MGS:3: Subsistence. Må bare finne den billigeste butikken først.. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Trodde jeg det ikke, synd at europa er så underprioritert. Jaja, alikevel synes jeg det er drøyt med 299,- for et PS2 spill som er 4 år gammelt, men for opplevelsens skyld får jeg vel kjøpe det. Skulle gjerne fått tak i Metal Gear Solid også... Om du har en Wii eller en GameCube, så har Metal Gear Solid blitt laget på nytt til GameCube. Har nettopp begynt å spille gjennom dette selv, og skal også kjøpe meg MGS:2, og MGS:3: Subsistence. Må bare finne den billigeste butikken først.. Meh. Tror de aller fleste fans av MG serien sier "Skaff deg PlayStation versjonen, Twin Snakes er en disgrace" Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Metal Gear Solid har jeg fått tak i, så da er det bare å kjøpe MGS2 og MGS3: Subsistence så har jeg alt jeg trenger; også selvfølgelig MGS4 etterhvert også Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Anyway, merkelig rekkefølge på disse MGS utgivelsene. Går helt i surr herMerkelig rekkefølge? Hvor mye lettere kan det bli? MG MG2 MGS MGS2 MGS3 MGS4 Det var med de substancie* og alt det der som gjorde at det gikk i surr. At 2-eren var en dela va 3-eren og utgivelsene på andre plattformer enn ps2. Men takk for liste Agg, skal dra til EBgames etterpå og se om jeg kan få det brukt. EDIT: Skrivefeil. EDIT 2: Er MGS på ps1? Endret 14. juni 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Closed Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Anyway, merkelig rekkefølge på disse MGS utgivelsene. Går helt i surr herMerkelig rekkefølge? Hvor mye lettere kan det bli? MG MG2 MGS MGS2 MGS3 MGS4 Det var med de substancie* og alt det der som gjorde at det gikk i surr. At 2-eren var en dela va 3-eren og utgivelsene på andre plattformer enn ps2. Men takk for liste Agg, skal dra til EBgames etterpå og se om jeg kan få det brukt. EDIT: Skrivefeil. EDIT 2: Er MGS på ps1? Riktig. + Det er på Gamecube. (Remake versjon) Metal Gear Solid: Twin Snakes. Lenke til kommentar
EvilMe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tbh.. jeg tør ikke lese denne tråden lenger Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Da var jeg ferdig. Jeg gråt faktisk på slutten, og nei, ikke noe pysete krokodilletårer. Jeg hulket .Sitter igjen med en rar følelse om at hele livet mitt er ferdig. Dette hadde jeg gledet meg til i 6 år, nå er det ferdig ... Jeg foreslår at vi åpner for spoilere i denne tråden snart, så vi kan fortsette å diskuterer det tråden var ment for - mytene, løgnene og sannhetene. Jeg kommer til å skrive spoilerwarn i trådnavnet, så dere som ikke er ferdig får vite når dere skal holde dere unna. Are you ready?! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Startet nettopp på siste akt. Har spart litt på spillet så jeg skulle ha noe å gjøre i kveld også. Skal holde meg unna tråden til jeg er ferdig! Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) "War has changed", ja. Det er langt ifra det eneste som har forandret seg siden MGS2... Endret 14. juni 2008 av Kajo2k Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Da har jeg åpnet for spoilere ... Akrabra, du som er ferdig ... The Patriots, Det var Big Boss, Eva, Zero, "DARPA Cheif", paramedic og Ocelot? Ingen flere? Hva var da de greiene fra 2ern med at det var 12 menn som hadde vært døde i over hundre år, var det bare en mislead for å lure de som måtte prøve å finne ut av hvem de egentlig var? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Yes var de, ingen flere. mm det var en cover up , falsk info så ingen skulle få vite hvem det virkelig var så lett. Bare de som var med å lagde den virkelig visste det og liquid vet det pga han er ocelot. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 liquid vet det pga han er ocelot. Men han var jo ikke det? Det var jo bare skuespill. Ocelot hadde gjennomgått psykoterapi for å kunne spille ut Liquids rolle best mulig, var det ikke slik? Var slik jeg forsto det. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ah yes, sant min feil:) Men hvordan fikk raiden sin normale kropp tilbake!? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Det var ikke hans vanlige kropp . Hvis du så etter hadde han ikke lenger alle krigstatoveringene. Altså må det ha vært en ny/annen kropp. Hvordan dette har gått til er jo et spørsmål da. Det jeg savner er at vi ikke fikk vite hva som skjedde med Raiden, hvorfor han ble som han ble. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 liquid vet det pga han er ocelot. Men han var jo ikke det? Det var jo bare skuespill. Ocelot hadde gjennomgått psykoterapi for å kunne spille ut Liquids rolle best mulig, var det ikke slik? Var slik jeg forsto det. Så du sier at det ikke var Liquid vi jakta etter i hele MGS4? Bare Ocelot men han lata som at han var Liquid? :s Sorry for et kanskje dumt spørsmål men ble bare litt forvirra akkuratt nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå