Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)

Szmekken

Anbefalte innlegg

Hehe, nei ikke vet jeg hvor det er laget :p Vet bare det er en guling som er sjefen.

Følgende under spoileren er ikke noe ang historie eller noe. Men noe ang lyden på noen skapninger helt i starten av spillet.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforEr det andre en meg som lurer på hva i huleste dem har tenk når dem ga disse robot skaptningene ku/saue lyder?

Innbygerne i Kina er kanskje ikke så mye på landet?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenforKina? Sier du at spillet er laget i Kina??

Anyways, er på Act 4 selv. Fy faen for et spill, på Act 4 mista jeg kontrollen og kjente tårer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke en PS3, og hadde egentlig aldri planlagt å kjøpe en heller. Men nå som MGS4 har kommet så ser det ut til at jeg må gå til innkjøp av en alikevel. Jeg er dog litt skeptisk til MGS4, om jeg bare kommer til å spille gjennom det èn gang, eller om det har lengre levetid.

Jeg elsker jo MGS, og MGS3, men MGS2 slo ikke helt an hos meg egentlig, så derfor er jeg litt skeptisk til å bruke så mye penger på noe jeg kanskje ikke kommer til å bruke så veldig mye.

Jeg kjenner heller ingen andre som har MGS4, så jeg får ikke testet det ut før kjøpet heller dessverre.

Lenke til kommentar
Så fremt du spiller mer enn 5 minutter om dagen, så burde du rekke det ja, dog dårlig gjort av deg å utnytte den garantien på den måten.

Garanti? det er jo ikke garanti :p

Det er bytte rett som elkjøp selv har laget. 30 dagers angrerett sier de, deres egen feil. Jeg kjøper meg ps3 når jeg får råd. Og MGS4 blir jo ikke byttet tilbake fordi man kan ikke det, så jeg har allerede støttet da..

Spiller nok 3 timer hver dag.

Denne gjelder nok kun når du ikke har brutt forseglingen, så å åpne spillet å spille det, og deretter å levere det inn igjen tviler jeg på går.

EB Games derimot, lar deg teste spillet i 14 dager, og om du ikke er fornøyd kan du levere det inn igjen.

Jeg kan bytte tilbake playstation siden det er bytte rett. Men spillet har jeg jo ikke tenkt til å bytte tilbake, er du gal xD Det skal være her til jeg får råd til en playstation for life ^^

Lenke til kommentar

@Vrengplott. Dette er mer likt MGS3 enn MGS2 hittil (er vel 3-4 timer uti spillet) synes jeg, men jeg anbefaler deg allikevel å prøve det først, mtp at du skal legge flere tusen kroner i det. Sikkert noen butikker som lar deg prøve. Husk også på at MGS4 er jo ikke det eneste spillet som finnes til PS3, det finnes sikkert mange andre spill du kanskje kunne tenke deg.

Lenke til kommentar

Kameraet er bra det, man kan manipulere det som man selv vil.

Vrengtpolvott: Den beste måten å beskrive MGS4 på er egentlig som en blanding av det beste fra de tre tidligere spillene.

Syns folk bør se å komme seg igjennom det nå, så vi kan begynne å diskutere historien ;)

Lenke til kommentar
@Vrengplott. Dette er mer likt MGS3 enn MGS2 hittil (er vel 3-4 timer uti spillet) synes jeg, men jeg anbefaler deg allikevel å prøve det først, mtp at du skal legge flere tusen kroner i det. Sikkert noen butikker som lar deg prøve. Husk også på at MGS4 er jo ikke det eneste spillet som finnes til PS3, det finnes sikkert mange andre spill du kanskje kunne tenke deg.

Er du gal? :p

Dette er utvilsomt mer likt MGS1 og MGS2 enn MGS3!

Lenke til kommentar

Det er jo bare positivt at et spill er så bra at det klarer å fremkalle slike følelser fra spillerene. MGS-serien er foreløbig den eneste som har klart det for mitt vedkommende, og MGS4 er kanskje det "verste" av dem slik sett :p

Lenke til kommentar
Fikk mail fra spaceworld i dag at mitt eksemplar av boksen ble sendt i dag:s

Hmm. Det var ganske seint. Hvis det hjelper så er det verdt ventetiden.

Men er det noen som har fått sin Limited Edition utgave? Jeg tenkte jeg skulle se om min var kommet i dag. Inneholder den forresten Soundtracket?

Haster ikke så mye da jeg ikke har kjøpt ps3 enda, men skal flytte snart så hadde vært greit å få den før, posten er jo ikke akkurat til å stole på når det gjelder å få pakker. De har rotet veldig mye for meg når det kommer til bildeler, sender det helt annen plass en Trondheim og kanskje sender det i retur når det har kommet terminalen i Trondheim:p

Lenke til kommentar

Æsj, nå sitter jeg fint i det her! MGS4 ser ut til å bli et fantastisk stykke spill til PS3, et must altså. Problemet er, jeg har ikke fått meg med storyen, jeg har ikke spilt de foregående spillene. Noen som har tips til hva jeg bør gjøre før jeg eventuelt bestiller Metal Gear Solid 4? :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Følgende er egentlig ikke en spoiler, men noe som skjer under introen til spillet. Legger det under spoiler anyways...just in case ;)

Andre som reagerte på at introen når soldatene kommer i lastebiler nesten virker som et litt for hardt forsøk på å lage en intens og heftig skyte sene bare blir som å se en bra b film?

Tenker på at dem spretter ut av lastebilene og bare løper rett inn i kuleregn om og om og om igjen.

Greit nok dette er i en nær fremtid, men har menneskene blitt nedgradert til steinalderen i samme slengen?

Lenke til kommentar
Æsj, nå sitter jeg fint i det her! MGS4 ser ut til å bli et fantastisk stykke spill til PS3, et must altså. Problemet er, jeg har ikke fått meg med storyen, jeg har ikke spilt de foregående spillene. Noen som har tips til hva jeg bør gjøre før jeg eventuelt bestiller Metal Gear Solid 4? :)

Det beste hadde selvfølgelig vert å kjøret igjennom spillene. Men noen sider tilbake her er det linket til youtube-klipp som tar for seg alle mellomsekvensene/full gjenomspilling(?) av serien. For ein kort versjon kan du stikke innom retrospectives seksjonen på gametrailers.com.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...