Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
som sagt jeg rusha igjennom!:) tok meg ikke mye tid til å explore og gjøre alt som kunne gjøres. så!:) det ligger flere timer der.

 

At det tar 17 timer å rushe gjennom spillet er uansett bra da. I dag er de fleste spill MYE kortere enn det MGS4 er. De to første aktene i MGS4 er jo på lengde med Uncharted. I hvertfall etter mine spilletider å bedømme.

 

Bare så det er sagt, så disser jeg ikke Uncharted. Det var bare et eksempel på at spill generelt er for korte i dag. Synes det er veldig bra at MGS4 ikke stiller seg inn i rekken av unødvendig korte spill.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
hæ? rart mange sa jo at det var minst 30timer.

mye rykter om MGS som viste seg å være feil.

 

Hvor har du 30 timer fra? Det er tull, 20 er det "offisielle tallet"

Det vil si at casuals bruker litt mer på spillet, sikkert 23-25, og de mer hardcore bruker rundt 15 timer. Jeg er på akt 3 og har spilt 7,5 time tror jeg.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
hæ? rart mange sa jo at det var minst 30timer.

mye rykter om MGS som viste seg å være feil.

 

Hvor har du 30 timer fra? Det er tull, 20 er det "offisielle tallet"

Det vil si at casuals bruker litt mer på spillet, sikkert 23-25, og de mer hardcore bruker rundt 15 timer. Jeg er på akt 3 og har spilt 7,5 time tror jeg.

 

Det nok litt mer inne i bildet enn om man er casual eller hardcore da. Sier seg selv at det å sprinte gjennom går fortere enn å krype gjennom. Hvor forsiktig man er, hvor mye man utforsker ol. har definitivt også mye å si for spilletiden.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
som sagt jeg rusha igjennom!:) tok meg ikke mye tid til å explore og gjøre alt som kunne gjøres. så!:) det ligger flere timer der.

Det der kaller jeg bare tullskap egenligt

Litt dumt å rushe eneste storspillet til PS3 da det kan gå lang tid før du ser ett nytt storspill til PS3 som er ene og alene til PS3 :p

 

Jeg skal ta meg god tid!! Skal utforske og slikt jeg uansett

Og du fikk det på onsdag right?

Jeg kaller det å ikke nyte spillet, fullblodsrush

Det skal ikke jeg gjør :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Skal lage litt kaffe og spille MGS4 til langt ut på natt. :D

Mount Kenya skal kjøpes inn asap i morgen, noe av det beste innen kaffe. Det sagt, så kom ikke spillet i dag som antatt. Det får være så, har uansett ikke tid til å spille før helgen er igang. :wee:

Lenke til kommentar
som sagt jeg rusha igjennom!:) tok meg ikke mye tid til å explore og gjøre alt som kunne gjøres. så!:) det ligger flere timer der.

Det der kaller jeg bare tullskap egenligt

Litt dumt å rushe eneste storspillet til PS3 da det kan gå lang tid før du ser ett nytt storspill til PS3 som er ene og alene til PS3 :p

 

Jeg skal ta meg god tid!! Skal utforske og slikt jeg uansett

Og du fikk det på onsdag right?

Jeg kaller det å ikke nyte spillet, fullblodsrush

Det skal ikke jeg gjør :p

 

bra folk angriper meg her da fordi jeg ville ha svar på alle spørsmål fort:P som jeg har sagt tidligere, gameplayet har ikke stort betydning for meg iforhold til historien. Nyt så mye dere vil, jeg nøyt de timene jeg spilte og sitter igjen med en god følelse nå. og flere angriper så dropper jeg store spoilers:P

 

og hvem har sagt at jeg ikke skal spille det igjen!?:)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
som sagt jeg rusha igjennom!:) tok meg ikke mye tid til å explore og gjøre alt som kunne gjøres. så!:) det ligger flere timer der.

Det der kaller jeg bare tullskap egenligt

Litt dumt å rushe eneste storspillet til PS3 da det kan gå lang tid før du ser ett nytt storspill til PS3 som er ene og alene til PS3 :p

 

Jeg skal ta meg god tid!! Skal utforske og slikt jeg uansett

Og du fikk det på onsdag right?

Jeg kaller det å ikke nyte spillet, fullblodsrush

Det skal ikke jeg gjør :p

 

bra folk angriper meg her da fordi jeg ville ha svar på alle spørsmål fort:P som jeg har sagt tidligere, gameplayet har ikke stort betydning for meg iforhold til historien. Nyt så mye dere vil, jeg nøyt de timene jeg spilte og sitter igjen med en god følelse nå. og flere angriper så dropper jeg store spoilers:P

 

og hvem har sagt at jeg ikke skal spille det igjen!?:)

Mitt innlegg hva ikke rettet mot å angripe deg da :p

Ble bare litt overrasket att det går ann å spille så mye på 1 1/2 dag :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på om elkjip skal ta inn MGS4-bundle? Eller andre plasser for den saks skyld, kompis som er rimelig gira på å få spille nå. :p

 

Mitt innlegg hva ikke rettet mot å angripe deg da :p

Ble bare litt overrasket att det går ann å spille så mye på 1 1/2 dag :p

Lol mye? Undertegnede har da spilt mye mer enn det på en og en halv dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...