Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

første installering var litt lengere, men så kom jeg til act 2 så var det ca 4min... syter ikke, men det er en konsoll, installering burde ikke forekomme.

 

regner med at det er en installering før hver act.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det slik så har det til enhver spill launch hvert problemer med sendinger fra sider som spaceworld osv. Derfor bruker jeg bare Absoluttspill.no når det er spill jeg MÅ ha på launchdagen. Og ofte så blir det gjerne dagen før! Takk AS.no

 

Spill jeg kan vente på bestiller jeg bra videogamesplus.ca. Billig og bra ;)

Lenke til kommentar
Har noen som har bestillt på spaceworld.no fått noe beskjed om att den har blitt sendt, fordi jeg har ikke hørt ett ord fra dem. Idiotisk ihvertfall når jeg fikk en mail om at de skulle sende den på tirsdag/onsdag.

 

 

Etter masse masing fikk jeg endelig beskjed om at de håpa å få den inn i morra, så sendes det sikkert i løpet av helga. Kjøpte meg vanlig versjon så lenge og spiller nå (knallspill).

 

Håpløst av Spaceworld. Greit at ting blir forsinka inn, men at de ikke holder kundene underrettet når slikt skjer er helt på trynet.

 

Ikke at man kan vente annet fra den kanten da.

Lenke til kommentar
For å si det slik så har det til enhver spill launch hvert problemer med sendinger fra sider som spaceworld osv. Derfor bruker jeg bare Absoluttspill.no når det er spill jeg MÅ ha på launchdagen. Og ofte så blir det gjerne dagen før! Takk AS.no

 

Spill jeg kan vente på bestiller jeg bra videogamesplus.ca. Billig og bra ;)

 

 

Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv.. :thumbup:

Lenke til kommentar
5 acter tror jeg ;) Håper det lever opp til nesten 29 timer spilling, inkludert nydelige cutscenes ;)
Det er fem acts ja, men 29 timer med spilling tror jeg det blir vanskelig å få til...jeg skal begynne på Act 5 nå og har brukt ca 15 timer så langt, så med mindre Act 5 er uhorvelig lang så tror jeg det blir vanskelig å få til 29 timer...
Lenke til kommentar
5 acter tror jeg ;) Håper det lever opp til nesten 29 timer spilling, inkludert nydelige cutscenes ;)
Det er fem acts ja, men 29 timer med spilling tror jeg det blir vanskelig å få til...jeg skal begynne på Act 5 nå og har brukt ca 15 timer så langt, så med mindre Act 5 er uhorvelig lang så tror jeg det blir vanskelig å få til 29 timer...

 

Hvordan har du fått til det? Bare løpt gjennom på det letteste? Er godt uti Act 2 og har brukt nesten 10 timer.

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med spillet !:)

spillet riktignok på en ganske enkel vanskelighets grad. tok meg 17 timer, håper jeg ikke burster noens drømmer her.

 

Hva kan jeg si uten spoilers,uten tvil det mest mind blowing game of all time, det får deg til å tenke,føle som alle andre Mgs spilla, aldri spilt noe lignende. Jeg satt på kanten av sofaen hele tida, klarte ikke å legge fra meg spillet mer enn 2 ganger eller noe. resten gikk sammenhengende. Elsker det og ingenting kan toppe det=)

 

Håper resten av gjengen som spiller det nyter det like mye som jeg gjorde!=)

Lenke til kommentar

Da var jeg i gang og.

 

+Ble ikke overrasket akkurat, det var et slikt spill jeg fikk inntrykk av i trailern og det er jo stort sett mye av det samme som tidligere i nytt miljø osv, men jeg virkelig elsker kamuflasjesystemet her. Det er en enorm forbedring!

 

+Pause i cutscenes, det var det største savnet i MGS3. Endelig er det på plass, men skulle gjerne ønske å kunne spole kjapt framover i cutscenesene, som i en film. F.eks, hvis det er en utrolig heftig del eller et eller annet jeg ikke fikk med meg, hadde det vært kjekt å kunne spole tilbake og se det på nytt.

 

+Selve cutscenesene er rett og slett fabelaktige og jeg får noen gang følelsen av at jeg sitter å ser på en flott reggisørt film med herlig soundtrack som passer på alle punkter.

 

-En ting som virkelig er negativt, er når du kravler bortover, så kommer du borti noe (lik f.eks.) og Old Snake setter seg på huk og alle fiendene rundt deg ser deg.

 

-I tillegg må jeg syte på hvor tregt siktet beveger seg, sikkert mulig å endre på i innstillinger, men det har ikke jeg klart å rote meg fram til enda.

 

Ellers er det et fordømdrades godt helhetsinntrykk det har gitt hittil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...