Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dem som ikke har spillt igjennom noen av dem andre MGS spillene (inkludert meg) burde lese igjennom DETTE , var ikke veldig mye, men forklarte veldig bra med bilder og tekst hvem de forskjellige personene er, og litt fra historien. Jeg forstår ihvertfall mye mere nå, og nyter nok MGS4 mye mere når jeg spiller den imorgen (idag).

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Har ikke lagt meg, tenkte siden butikkene åpner snart så er det vel ikke vitsen å legge seg. Håper dem har fått inn LE da.

 

BTW, er det bare meg som ikke har fått noe fra Spaceworld.no om LE har blitt sendt?... Synes det er skikkelig dårlig om dem ikke har fått sendt ut spillene engang.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

"But if you have access to an HD TV, MGS4 will show you the bleeding edge of video game graphics. Leveraging the power of the PlayStation 3's octopus-like Cell processor, MGS4 renders some absolutely phenomenal environments. The first act takes place in the dusty slums of the Middle East, and the second act moves to the sweltering jungles of South America. Visual variety is a hallmark here, and thanks to Snake's globe-trotting journey, the game never repeats the same look twice. The environments are not only shockingly detailed, but also massive in scope: when you see the soaring peaks of South America, you'll swear you're watching archival film footage. MGS4 has that effect on players, effectively blurring, if not erasing, the line that divides games and cinema. It's absolutely remarkable." Dette er fra anmeldelsen av MGS 4 fra Gamepro.com

 

Beste spillet til Playstation 3 har kommet!!!

 

Fy faen dere er heldige som får spilt herligheten, mens jeg er en av dem som må vente veldig lenge på å spille MGS 4 :p

Lenke til kommentar

Dilemma:

Selde på Måndag TVen min, ein 42" LCD.

Bestillte 50" plasma frå komplett. Denne blir levert førstkommande Tysdag.

 

Kjeda meg ihjel etter 2 dagar utan TV, og kjøpte difor ein 32" LCD frå elkjøp. Elskar denne 30 dagers full returrett saken!

 

SKAL eg gå til innkjøp av MGS4 idag, og spele det på denne pitte-little 32 tommaren. Eller skal eg prøve å styre meg, og vente til 50 tommaren er på plass?

 

Kva ville Dykk gjort? Eg trur eg skal klare og holde meg til Tysdag, då eg har lyst å få kost meg med MGS4 på ein ordentleg TV. Verdt 5 dagars venting?

Lenke til kommentar

Da var det kjøpt inn! Bare snake har fått røyka i 7-8 minutter nå, så er jeg klar for slagmarken. :p

 

@Gaz West

Jeg hadde helt klart spilt det nå - MED EN GANG! Har venta på det såpass lenge, så en 13" crt fra 1985 ville ikke ha stoppet meg.

Endret av Tiidus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...