Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)

Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig! Endelig et spill som ikke er multikonsoll som gjør denne litt dyere maskinen verdt de tusen kronene jeg brukte på den i starten av året. Hatt maskinen i 5 månder nå, og endelig har jeg funnet et spill som er av kvalitet og pur bra historie; noe jeg har savnet i PS3-spill iforhold til 360-spill. Endelig et spill jeg kan ta vekk 360-kontrollen for i noen timer, ihvertfall trolig mye mer spør du meg akkurat nå.

Spillet virker godt gjennomført til nå, og verdt pengene godt.

Lenke til kommentar

Liker spillet så langt. Bra gameplay, bra grafikk og lyd, og fantastiske cutscenes. Sliter litt med stealth da. Kan være vanskelig noen steder å spille skikkelig stealth, slik som jeg liker, men jeg må nok bare komme litt mer inn i spillet. Har dessverre ikke fått spilt så mye, men de to timene jeg spillte var bra. Til dere som lurer på om man kan spille dette spillet uten å ha prøvd noen av de tidligere spillene, så vil jeg bare si at jeg ikke har hatt noe særlig erfaring med dem, og jeg storkoser meg med MGS4. Nå har jeg riktignok spillt litt av dem, og har sett på MGS retrospective, men jeg tror man kan nyte spillet uten dette. Det er selvfølgelig en stor fordel å ha spillt de tidligere spillene, og man vil nok få en del mer ut av spillet, men spillet vil nok kunne hevde seg alene også.

Lenke til kommentar
Endelig! Endelig et spill som ikke er multikonsoll som gjør denne litt dyere maskinen verdt de tusen kronene jeg brukte på den i starten av året. Hatt maskinen i 5 månder nå, og endelig har jeg funnet et spill som er av kvalitet og pur bra historie; noe jeg har savnet i PS3-spill iforhold til 360-spill. Endelig et spill jeg kan ta vekk 360-kontrollen for i noen timer, ihvertfall trolig mye mer spør du meg akkurat nå.

Spillet virker godt gjennomført til nå, og verdt pengene godt.

Måten du skreiv det, virker det ikke som du har spilt MG før XD

Lenke til kommentar

Jeg må bare skryte mer av dette spillet. Jeg kan ikke huske sist jeg prøvde et så sinnsykt gjennomført spill: Alt så langt har vært perfeksjon. Det å snike seg rundt har aldri vært mer tilfredstillende. Dette er bare av en helt annen verden. Next gen starter virkelig med MGS4. Herregud jeg er glad for at jeg valgte PS3 og ikke 360.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Helst hold spoilere på en minimum i denne tråden til folk flest sannsynligvis har spilt gjennom. Da kan vi fortsette å diskutere mytene, løgnene og sannhetene i fireren historie :D

Synes at store avsløringer innad historien/major spoilers bør smekkes inn i spoiler-tag, ja. Liker å lese førsteinntrykket av de som allerede har spillet, men bruk spoiler-tag hvis det er noe stort dere vil dele med oss andre om MGS4. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Er det mulig å få spilt med Japansk tale og engelsk tekst?

Nei de måtte kutte vekk japansk tale siden det ikke var plass på blu-ray disken ;)

lurte litt på det med full BD disk.... før spillet kom var det at masse mas om at all lyd var lossless og tok stor plass, men på koveret står det bare Dolby Digital, noe som ikke er lossless, og alle andre spill bruker også det.

så hva er det som tar så stor plass? :hmm:

Lenke til kommentar
Er det mulig å få spilt med Japansk tale og engelsk tekst?

Nei de måtte kutte vekk japansk tale siden det ikke var plass på blu-ray disken ;)

lurte litt på det med full BD disk.... før spillet kom var det at masse mas om at all lyd var lossless og tok stor plass, men på koveret står det bare Dolby Digital, noe som ikke er lossless, og alle andre spill bruker også det.

så hva er det som tar så stor plass? :hmm:

det var vel snakk om over 90 minutt med cut scenes..;)

eg tipper ein 50 lapp på at det er grunnen vertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...