Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 lage en ny MGS4 tips triks tråd eller? lurer på hvordan man får drebin points, er det mulig å selge våpen som er locked...? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Endelig! Endelig et spill som ikke er multikonsoll som gjør denne litt dyere maskinen verdt de tusen kronene jeg brukte på den i starten av året. Hatt maskinen i 5 månder nå, og endelig har jeg funnet et spill som er av kvalitet og pur bra historie; noe jeg har savnet i PS3-spill iforhold til 360-spill. Endelig et spill jeg kan ta vekk 360-kontrollen for i noen timer, ihvertfall trolig mye mer spør du meg akkurat nå. Spillet virker godt gjennomført til nå, og verdt pengene godt. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Liker spillet så langt. Bra gameplay, bra grafikk og lyd, og fantastiske cutscenes. Sliter litt med stealth da. Kan være vanskelig noen steder å spille skikkelig stealth, slik som jeg liker, men jeg må nok bare komme litt mer inn i spillet. Har dessverre ikke fått spilt så mye, men de to timene jeg spillte var bra. Til dere som lurer på om man kan spille dette spillet uten å ha prøvd noen av de tidligere spillene, så vil jeg bare si at jeg ikke har hatt noe særlig erfaring med dem, og jeg storkoser meg med MGS4. Nå har jeg riktignok spillt litt av dem, og har sett på MGS retrospective, men jeg tror man kan nyte spillet uten dette. Det er selvfølgelig en stor fordel å ha spillt de tidligere spillene, og man vil nok få en del mer ut av spillet, men spillet vil nok kunne hevde seg alene også. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Endelig! Endelig et spill som ikke er multikonsoll som gjør denne litt dyere maskinen verdt de tusen kronene jeg brukte på den i starten av året. Hatt maskinen i 5 månder nå, og endelig har jeg funnet et spill som er av kvalitet og pur bra historie; noe jeg har savnet i PS3-spill iforhold til 360-spill. Endelig et spill jeg kan ta vekk 360-kontrollen for i noen timer, ihvertfall trolig mye mer spør du meg akkurat nå. Spillet virker godt gjennomført til nå, og verdt pengene godt. Måten du skreiv det, virker det ikke som du har spilt MG før XD Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 lurer på hvordan man får drebin points, er det mulig å selge våpen som er locked...? Du får jo svar på det når du møter han... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 ja men fikke tydligvis ikke med meg det... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Helst hold spoilere på en minimum i denne tråden til folk flest sannsynligvis har spilt gjennom. Da kan vi fortsette å diskutere mytene, løgnene og sannhetene i fireren historie Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 GETINTHEVAN: Har saumfart hele Bergen sentrum etter et eksemplar av spillet i dag. Hvilken butikk i Åasane var det som selger spillet allerede?? ELkjøp?? SpaceWorld?? Play.com på Åsane Senter. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Rekker jeg å runne metal gear 4 før 30 dagers elkjøp bytte går vekk? Har ikke råd til ps3! xD Lenke til kommentar
jatta Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Er det mulig å få spilt med Japansk tale og engelsk tekst? Endret 11. juni 2008 av jatta Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Rekker jeg å runne metal gear 4 før 30 dagers elkjøp bytte går vekk? Har ikke råd til ps3! xD Wow, den var ... "epic". Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Jeg må bare skryte mer av dette spillet. Jeg kan ikke huske sist jeg prøvde et så sinnsykt gjennomført spill: Alt så langt har vært perfeksjon. Det å snike seg rundt har aldri vært mer tilfredstillende. Dette er bare av en helt annen verden. Next gen starter virkelig med MGS4. Herregud jeg er glad for at jeg valgte PS3 og ikke 360. Endret 11. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Helst hold spoilere på en minimum i denne tråden til folk flest sannsynligvis har spilt gjennom. Da kan vi fortsette å diskutere mytene, løgnene og sannhetene i fireren historie Synes at store avsløringer innad historien/major spoilers bør smekkes inn i spoiler-tag, ja. Liker å lese førsteinntrykket av de som allerede har spillet, men bruk spoiler-tag hvis det er noe stort dere vil dele med oss andre om MGS4. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Er det mulig å få spilt med Japansk tale og engelsk tekst? Nei de måtte kutte vekk japansk tale siden det ikke var plass på blu-ray disken Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 I morgen skal min kopi være i levert, og folkens hold spoilere utenfor tråden hvertfall noen dager, tittelen burde også være litt oppdatert i forhold til MGS4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Er det mulig å få spilt med Japansk tale og engelsk tekst? Nei de måtte kutte vekk japansk tale siden det ikke var plass på blu-ray disken lurte litt på det med full BD disk.... før spillet kom var det at masse mas om at all lyd var lossless og tok stor plass, men på koveret står det bare Dolby Digital, noe som ikke er lossless, og alle andre spill bruker også det. så hva er det som tar så stor plass? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Er det mulig å få spilt med Japansk tale og engelsk tekst? Nei de måtte kutte vekk japansk tale siden det ikke var plass på blu-ray disken lurte litt på det med full BD disk.... før spillet kom var det at masse mas om at all lyd var lossless og tok stor plass, men på koveret står det bare Dolby Digital, noe som ikke er lossless, og alle andre spill bruker også det. så hva er det som tar så stor plass? det var vel snakk om over 90 minutt med cut scenes.. eg tipper ein 50 lapp på at det er grunnen vertfall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 men det viste seg å ikke være det heller.... Lenke til kommentar
praystation Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 det var vel snakk om over 90 minutt med cut scenes.. eg tipper ein 50 lapp på at det er grunnen vertfall.. ...det var vel snakk om at 1 cut scene var om lag 90 minutter Halve spillet er vel cut scenes, altså ca. 12 timer... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 og folkens hold spoilere utenfor tråden hvertfall noen dager, tittelen burde også være litt oppdatert i forhold til MGS4. Done. Nå er det under 12 timer igjen til jeg sitter å spiller. Dette har jeg ventet på i 6 år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå