frostbitten Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Sendte mail til CDON med spørsmål om hvorfor de ikke hadde fått sendt ordren min. Et lite kvarter senere kom dette: Hej Hugo, Tack för ditt mail. Din beställning med ordernr: 15****07 har idag gått vidare i vår orderhantering och håller på att paketeras och kommer att skickas ut imorgon torsdag. Vi beklagar förseningen. Da blir det en 14 mils kjøretur til nærmeste by så fort man våkner i morgen. :!: Endret 11. juni 2008 av frostbitten Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var på den lokale euronics butikken i dag. De hadde ikke fått det inn i dag heller :S Kanskje sjekke elkjøp i morra da. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da har jeg fått bekreftelse fra Playx.no om at MGS4 er klargjort for pakking. Er redd det kommer til å bli lange kvelder førstkommende helg. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Fikk spillet tidligere i dag... Jeg hadde noen helt sinnsyke forventninger, og førsteinntrykket etter et par timer med spilling er at det både lever opp til og forbigår forventningene. Det er mildt sagt helt fantastisk! Det er ikke langt imellom "gåsehud-sekvensene", kontrollene er helt utrolige, musikken er fantastisk og cutscenene må uten tvil være de beste i noe spill noengang. Jeg likte tilogmed Ipoden... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Helt enig! Har kommet til akt 2. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg kjøpte spillet i butikken nå for 30 min siden. En butikk i Åsaneområdet i Bergen har satt spillet ut i hyllene allerede Tydeligvis har de ikke fått med seg releasedatoen. La skattejakten begynne Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Trenger dere fortelle oss hvor jævlig deilig tilværelsen deres er akkurat nå da? :!: Status på cdon.com ble for noen minutter siden endret fra "ikke levert" til sendt. Blir den kanskje satt i "sendt" etter at de har klargjort pakken for sending fra lageret? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 De tre eksemplarene jeg bestilte kom i dag. Så nå gleder jeg meg til jeg kommer tilbake fra treningen, slik at jeg kan sette i platen til noe som fort kan bli ett av tidenes beste spill for min del. De to andre eksemplarene er levert ut til ett par kompiser, som er like MGS frelst som meg. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Trenger dere fortelle oss hvor jævlig deilig tilværelsen deres er akkurat nå da? :!:Status på cdon.com ble for noen minutter siden endret fra "ikke levert" til sendt. Blir den kanskje satt i "sendt" etter at de har klargjort pakken for sending fra lageret? Merkelig at statusen på min har blitt til "Levert" når tidligere i dag, det stod "Ikke sendt" Blir en tur til Elkjøp klokka 10 i morra! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Pakkene blir hos de fleste leverandører satt til sendt når pakken er klargjort for sending og meldt for henting til posten. Gamezone gjør blant annet dette, og jeg regner med de fleste andre gjør det samme. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ok.. Da blir det bytur i morgen. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) GETINTHEVAN: Har saumfart hele Bergen sentrum etter et eksemplar av spillet i dag. Hvilken butikk i Åasane var det som selger spillet allerede?? ELkjøp?? SpaceWorld?? Endret 11. juni 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 gamestop på senter syd manglerud skulle kanskje sette det ut i ettermiddag hørte jeg av en kamerat. men veit ikke om de har gjort det Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har fått spillet, såvidt prøvd det. Alt virker fantastisk, som forventa , men jeg ble overraska over god grafikken er Stakk å spilte igjen jeg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 spilt 4 timer sålangt, alt er elskbart, cutscenes, historien holder like godt, og gameplayet er bare forbedret, sålangt er det så absolutt det beste jeg har spilt og er gira over at jeg har 16 timer til foran meg! Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Helvete her sitter jeg og skal pugge til 3FY-muntlig, mens andre spiller MGS4 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Heldige dere da, dere frister meg Jeg vil så gjerne spille spillet Mangler PS3en as we speak Bra dere liker det, jeg er en av dem som elsker jævla godt MGS-serien men kan være jeg ordner en PS3 imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå