Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte mail til CDON med spørsmål om hvorfor de ikke hadde fått sendt ordren min. Et lite kvarter senere kom dette:

Hej Hugo,

 

Tack för ditt mail.

 

Din beställning med ordernr: 15****07 har idag gått vidare i vår orderhantering och håller på att paketeras och kommer att skickas ut imorgon torsdag.

 

Vi beklagar förseningen.

 

Da blir det en 14 mils kjøretur til nærmeste by så fort man våkner i morgen. :!:

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar

Fikk spillet tidligere i dag...

 

Jeg hadde noen helt sinnsyke forventninger, og førsteinntrykket etter et par timer med spilling er at det både lever opp til og forbigår forventningene. Det er mildt sagt helt fantastisk! Det er ikke langt imellom "gåsehud-sekvensene", kontrollene er helt utrolige, musikken er fantastisk og cutscenene må uten tvil være de beste i noe spill noengang. Jeg likte tilogmed Ipoden...

Lenke til kommentar

De tre eksemplarene jeg bestilte kom i dag. Så nå gleder jeg meg til jeg kommer tilbake fra treningen, slik at jeg kan sette i platen til noe som fort kan bli ett av tidenes beste spill for min del. De to andre eksemplarene er levert ut til ett par kompiser, som er like MGS frelst som meg.

Lenke til kommentar
Trenger dere fortelle oss hvor jævlig deilig tilværelsen deres er akkurat nå da? :!:

Status på cdon.com ble for noen minutter siden endret fra "ikke levert" til sendt. Blir den kanskje satt i "sendt" etter at de har klargjort pakken for sending fra lageret?

Merkelig at statusen på min har blitt til "Levert" når tidligere i dag, det stod "Ikke sendt"

 

Blir en tur til Elkjøp klokka 10 i morra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...