Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)

Szmekken

Anbefalte innlegg

Dere som ikke har fått spillet, gled dere! Dette er uten tvil årets spill, og jeg blir veldig overrasket om det ikke blir årets spill på slutten av året også. Alt er så bra, så gjennomført og fryktelig vakkert. Spilt 2 timer, og dette er helt fantastisk bra. Dette spillet skal nytes på beste måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere som ikke har fått spillet, gled dere! Dette er uten tvil årets spill, og jeg blir veldig overrasket om det ikke blir årets spill på slutten av året også. Alt er så bra, så gjennomført og fryktelig vakkert. Spilt 2 timer, og dette er helt fantastisk bra. Dette spillet skal nytes på beste måte.

Forbered deg på å bli overrasket, fordi GTA IV kommer nesten garantert til å få den tittelen siden den er mer populær.

Lenke til kommentar

Forbered deg på å bli overrasket, fordi GTA IV kommer nesten garantert til å få den tittelen siden den er mer populær.

GTAIV får nok den tittelen de fleste steder, men MGS4 er virkelig flere lysår foran GTAIV. GTAIV når ikke MGS4 til knærne engang. Det kan jeg si med sikkerhet etter å ha prøvd MGS4 i ca 2.5 timer.

Lenke til kommentar
Var innom min lokale spaceworld, og der sa de at spillet under all sannslynlighet var i rute.

Jeg har vært hos to Spaceworld forretninger i dag, og de sa begge at Limited Edition er forsinket fordi at leveransen er ikke helt oppegående, og at den vanlige utgaven vil komme som planlagt. Så jeg håper på å skaffe meg en kopi i løpet av morgendagen. Hvis ikke blir jeg deprimert.

Gratulerer til alle de som vil få det i morgen, og lykke til med spillingen!

Du kødder? Gjelder dette flere Spaceworldbutikker?

Lenke til kommentar

Hei,

Vi har nå fått beskjed om at Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Special Edition PS3 dessverre er ca 1 til 2 dager forsinket til Norge.

Vi vil sende ut spillene på tirsdag/onsdag neste uke ( uke 24 ).

Vi beklager denne ulempen, de aller fleste vil motta spillet torsdag/fredag neste uke

denne fikk jeg på email forigge uke, men jeg bestilte på nettsiden dems hmmmm

Lenke til kommentar

Sitter med spillet i hendene nå:) Kom i posten fra Platekompaniet i dag tidlig.

Planen min om å spille gjennom alle de gamle spillene før release ble dermed spolert pga for tidlig leveranse (kom ca. midt inni 2eren), men gud, jeg skal ikke klage!

Blir nesten en litt religiøs opplevelse når jeg nå skal sette inn discen.

Endret av Overpowered
Lenke til kommentar
Var innom min lokale spaceworld, og der sa de at spillet under all sannslynlighet var i rute.

Jeg har vært hos to Spaceworld forretninger i dag, og de sa begge at Limited Edition er forsinket fordi at leveransen er ikke helt oppegående, og at den vanlige utgaven vil komme som planlagt. Så jeg håper på å skaffe meg en kopi i løpet av morgendagen. Hvis ikke blir jeg deprimert.

Gratulerer til alle de som vil få det i morgen, og lykke til med spillingen!

Du kødder? Gjelder dette flere Spaceworldbutikker?

-Er det noen som har hørt fra nettbutikken til spaceworld om utsendelsen av LE?

Fikk en mail fra dem i forrige uke om at det ville bli sendt ut tirsdag eller onsdag denne uka, men har ikke hørt et pip så langt denne onsdagen.

At det kan oppstå forsinkelser grunnet en tredjepart er en ting, det kan ikke spaceworld klandres for, men når man har forhåndsbestilt hos dem nesten en måned i forveien forventer jeg at de holder kundene oppdatert.

Så veit jeg om jeg skal handle den nornmale utgaven i butikk eller ikke før helga.

...men nå er det lenge sida jeg så noen nevne spaceworld og kundeservice i samme setning da.

Lenke til kommentar

GTAIV får nok den tittelen de fleste steder, men MGS4 er virkelig flere lysår foran GTAIV. GTAIV når ikke MGS4 til knærne engang. Det kan jeg si med sikkerhet etter å ha prøvd MGS4 i ca 2.5 timer.

Tja, jeg håper virkelig MGS4 får prisen fordi det fortjener det mye mer enn GTA IV. MGS4 er så mye bedre, for meg var GTA IV en liten skuffelse. MGS4 er bedre enn forventet, utrolig nok :p

Lenke til kommentar
Dere som har spilt noen timer: Vil dere si at spillet er mest som MGS3 eller MGS1 og MGS2?

Jeg elsket MGS1 og MGS2, men mislikte MGS3. MGS4 har definitivt brakt meg tilbake til den gode gamle MGS-feelingen jeg hadde med de to første spillene. Dette er definitivt mer MGS1 og MGS2 enn MGS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...