master_al Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Noen som har bestillt fra Gamezone? De har ifølge siden deres, ikke sendt ut noe enda. Noe jeg syntes var latterlig, er jo imorgen det kommer. Så ville bare høre om det var noen som har bestilt derfra? Edit: Der sto det at de har fått inn over 200 eksemplarer, så det kan jo hende noe er sendt også LoL, fikk anmeldereksemplar isteden idag, så da får jeg sende tilbake spillet fra Gamezone når det kommer Endret 11. juni 2008 av master_al Lenke til kommentar
master_al Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nice, nå står bare Snake å røyker mens jeg innstaler inn spillet Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Gawd! GEIF! *sikle* Jeg fikk det derimot ikke i dag, så jeg håper det er greit at jeg spyr på deg. På forhånd: Mange takk Endret 11. juni 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da har platekompaniet sendt min ordre i dag! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg er bare så sinnsykt misunnelig på dere som har fått spillet! Uansett, hvilke vanskelighetsgrader er det på spillet? -Easy -Normal -Hard? Vis det er slik, velger jeg selvsagt normal ettersom jeg aldri har spilt et MGS spill før. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 AAAH! har lyst hjem å sjekke om kopien min har komt. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Når kommer Gametrailers og IGN sin review da..? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Fleire som har fått det i dag ja, AS svikter ikkje:) nei presset blir for stort, hiver inn ein bestilling her å no.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Urkeagurk! AS sendte i går, men posten har tydeligvis med sin normale inkompetanse klart å rote det bort. Fantastisk arbeid, som vanlig ... GG Posten. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 nice, jeg har forsåvidt ikke forhåndsbvestilt jeg da, men tror dere det vil være noen igjen til hyllene i butikkene på torsdag? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Fikk spillet idag, henta det nå nettopp! snakkes om et par dager når jeg er ferdig med det episke eventyret om verdens absolutt mest bøse spill Karakter Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 HUSK, alle spoilere SKAL merkeres som spoilere, ikke finn på å poste avslutningen eller noe lignende helt tilfeldig her. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Seriøst, gameplayet er FANTASTISK! Syk grafikk, syk lyd og sykt gode kontrollere! Elsker alt så langt. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bare meg som fikk spesial versjon fra AS med ekstra metal gear saga vol 2 dvd cover i tillegg? Hadde kun forventet meg spillet i vanlig Ps 3 cover, men også dette var unikt.. Jaja, nå skal det spilles, endelig! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som vet om spaceworld sender mail om at de har sendt spillet? the Stig: Posten har også rotet bort et spill som jeg har bestilt, innkompetente idioter! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 hvis du bor i nord så tar a-post 2 dager. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 ok folkens, nå står jeg over et valg her, å bestille nå fra platekomaniet, eller noen andre som dere har å anbefale, eller å vente til i morgen og å kjøpe spillet i en butikk da? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei, A-post har aldri brukt mer en 1 dag opp hit, og forsåvidt helt opp til Kirkenes. Posten reserverer seg selvsagt ved å si at det tar "normalt" 1 virkedag, men jeg har ingen tro på at spillet er kommet til i morgen. Om det først er borte, da er det virkelig borte for lang tid. Simster, Absoluttspill.no Men da må du være kjapp, tror AS sender rundt kl 15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå