Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)

Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://youtube.com/view_play_list?p=2810DFF74872580C

En som har lagt ut alle spilla her på youtube..

tar seff litt tid og se alt.

Er det alt av cut-scenes som finnes i spilla? :dribble:

Tack så myche;)

Hehe, tar meg selv i å konstant sjekke mail og status på ordren min hos absoluttspill. De må nesten få inn spillet i dag hvis jeg skal få det en dag før, som jeg har bestemt meg for at jeg skal. Får jeg det torsdag eller senere går planene mine i dass!

Come on AS! :new_woot:

Lenke til kommentar

hehe sjekker hele tida jeg også. :) er så evig gira, klarer ikke å ta tankene mine av spillet et sekund, er litt trist:S men men er mest sannsynlig det spillet som jeg aldri kommer til å glemme. =)

hm tilbake til det , det var snakk om. ja er alt av cutscenes og gameplay, jeg så fra de gamle igår. de første mgs spilla!:) utrolig hvor stilig det var den gang egentlig, synd jeg aldri fikk spilt de. !:)

hehe hva slags planer!?:O

Lenke til kommentar
Nå er jeg endelig klar for MGS4 etter at Dualshock 3 dukket opp i postkassa i dag etter bare 6 dager fra bestilling fra vgp. :D

dualsjokkhe9.png

Åhhrr! Så jævlig misunnelig, min elendige six-axis er fucka, et eller annet galt med analog-stikka, den har gått ut av ledd på en måte. Ikke overraskende, makan til plastic-fantastic makkverk skal en lete lenge etter.

"Planene" mine er at jeg skal runde MGS4 i hui og hast, før dama kommer hjem på freddan ;)

Etter det har vi begge ferie, og jeg tviler på at det blir mye tid til gaming da.

Lenke til kommentar

HVA HAR JEG GJORT? Jeg kunne ikke dy meg, jeg måtte se spoilers... Jeg så dem, og flere spørsmål ble lagt til

Den viktige spoilerne kan jeg bare skrive nå, og det er at Raiden blir drept av Snake, man styrer faktisk raiden den første delen av spillet. faren til Raiden er faktisk ledern av the Paitriots.

der, håper jeg ikke skriv for mye...

Hahahahaha, bare tuller jeg... xD Satt og fant på dem selv jeg...

Lenke til kommentar

Ugh... Det Norske postvesenet kunne like godt staka meg i fisen med .. eh.. noko veldig tjukt noko.

Eg får ikkje nye TVen før neste tysdag. Dette her er jo heilt forferdelig.

Men, for the record. Er handlinga i MGS4 lagt etter MGS2? Fordi eg har berre spelt 2 min MGS3, og dette var jo mykje før både MGS1 og 2? Eller har eg misforstått no?

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Mgs 4 foregår 5 år etter mgs2. Mgs 3 er tilbake på 1960 engang:)

Men vil si den har en ganske stor mening for historien, av flere grunner.

Burde kanskje ikke liste de pga det er spoilers for de som ikke har spilt fra før av:)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...