Akrabra Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 det var et dårlig humor øyeblikk eller ren tilfeldighet:p husker ikke helt nå Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Skal ikke bonus round 3 komme nå i dag? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jo. And? Endret 8. juni 2008 av Birkin Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Når kommer den da? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Den er da kommet den? Sitter og ser den as we speak. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Nå er den her ja. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Den kommer hver uke til samme tid ... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 hvor finner jeg bonus round greiene? bare sett 1ern:o link please! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 takk takk! nettopp ferdig med mgs1 igjen, great stuff. bare 2ern og 3ern igjen så rett på 4ern, gleder meg til å få alle svar men også nye gåter:D Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Rart at "The End" bossen var favorittøyeblikket til to av folka. Jeg hata den bossen Hva er deres favorittøyeblik? Jeg er nødt til å si kampen mot Psycho Mantis. Jeg lo faktisk, snakk om å bryte den 4. muren. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Mitt favorittøyeblikk er nok når Pliskin avslører at han er Snake i MGS2. "No! That is NOT Solid Snake!". Søren for en følelse det ga. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 ja, spile det istad, akuratt der, vi skrattlo Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 JEG VIL HA MGS4!!! har venta så sinnsykt lenge nå. Har gått til innkjøp av PS3 og TV for tilsammen 15k for dette spillet. Eller i hovedsak dette spillet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Rart at "The End" bossen var favorittøyeblikket til to av folka. Jeg hata den bossen Hva er deres favorittøyeblik? Jeg er nødt til å si kampen mot Psycho Mantis. Jeg lo faktisk, snakk om å bryte den 4. muren. favoritt øyeblikk i mgs? fighten mot boss i slutten av 3ern, alt som blir sagt og skjer under og etter fighten er noe av det nydeligste jeg har vært borti:) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Rart at "The End" bossen var favorittøyeblikket til to av folka. Jeg hata den bossen Hva er deres favorittøyeblik? Jeg er nødt til å si kampen mot Psycho Mantis. Jeg lo faktisk, snakk om å bryte den 4. muren. favoritt øyeblikk i mgs? fighten mot boss i slutten av 3ern, alt som blir sagt og skjer under og etter fighten er noe av det nydeligste jeg har vært borti:) Tror jeg må si meg enig i den. Lenke til kommentar
Yiddo Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Favorittøyeblikk: Solid's encounter med Gray Fox, kampen og hele historien rundt dette. Får frysninger nedover ryggen. Liker også psycho mantis veldig godt Lenke til kommentar
Candey Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Nå er jeg klar for MGS4! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Min er så simpelt som handshaken mellom Otacon og Snake i MGS2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Er meget fristet til å si meg enig med Erasus her, heile den sekvensen er så utrolig bra. Ellers må eg si møtet/avslutningen med Mantis og Sniper Wolf står ganske høgt i kurs her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå